تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴
کد خبر : 6021

اجازه ندهیم کتاب‌های مسموم در اختیار مردم قرار گیرد

اجازه ندهیم کتاب‌های مسموم در اختیار مردم قرار گیرد

به گزارش تابان خبر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد منیب‌راد، امام جمعه شهر جدید سهند امروز در آیین افتتاح کتابخانه عمومی شهید سپهبد شهید قاسم سلیمانی در شهر جدید سهند، بزرگترین کتابخانه استاندارد آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: یکی از شاخصه‌های پیشرفت و توسعه فرهنگی هر کشور کتابخانهن، انس با کتاب آن جمعیت است. امام جمعه شهر جدید سهند

به گزارش تابان خبر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد منیب‌راد، امام جمعه شهر جدید سهند امروز در آیین افتتاح کتابخانه عمومی شهید سپهبد شهید قاسم سلیمانی در شهر جدید سهند، بزرگترین کتابخانه استاندارد آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: یکی از شاخصه‌های پیشرفت و توسعه فرهنگی هر کشور کتابخانهن، انس با کتاب آن جمعیت است.

امام جمعه شهر جدید سهند خاطرنشان کرد: قبل از کتابخوانی باید نویسنده آن کتاب را بشناسند؛ لازمه و وظیفه حاکمیت پرهیز از ترویج کتاب‌های مسموم است.

وی با اشاره بر دوران اصلاحات، گفت: آن زمان یک کتاب‌هایی چاپ شده بود که همه مسائل اعم از دین و اخلاق مردم به تحریف کشانده می‌شد و قطعا با در دسترس گرفتن این کتاب‌ها همه چیز مردم به انحراف کشانده می‌شد.
منیب‌راد گفت: رهبر معظم انقلاب مدام بر کتاب و کتابخوانی تاکید دارند و همیشه تکرار بر این دارند که کتاب در سبد کالای مردم قرار گیرد.

وی با تاکید بر ترویج فرهنگ کتاب خوانی در جامعه، گفت: ارزان بودن کتاب یکی از مهم‌ترین موضوع برای این منظور است تا کتاب در سبد زندگی مردم قرار گیرد.

امام جمعه شهر جدید سهند خاطرنشان کرد: هیچ اثری از وزارت‌خانه فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهر جدید سهند نیست؛ الحمدالله بعد مدت‌ها این کتابخانه افتتاح شد.

وی ادامه داد: این شهر 186 هزار جمعیت دارد و زمینه رشد معنوی در این شهر وجود دارد و باید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گسترش فرهنگ و معنویت در این شهر به ما کمک کنند.

منیب‌راد متذکر شد: در شهری مثل سهند، 70 هزار نفر در نماز عید فطر شرکت کردند که شاید خیلی از آنها هم از نظر پوشش مناسب نبودند ولی ارق ملی و معنوی دیرینه در وجودشان دارند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.