تاریخ انتشار : شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۳
کد خبر : 3248

احداث مرکز نگهداری کودکان بدپرست موجب ساماندهی کودکان کار می‌شود

احداث مرکز نگهداری کودکان بدپرست موجب ساماندهی کودکان کار می‌شود

به گزارش تابان خبر، محمدعلی آل هاشم روز شنبه در مراسم آغاز عملیات احداث مرکز نگهداری از کودکان کار و خیابانی فرزندان رحمت تبریز افزود: کودکان بی‌سرپرست و بدسرپست شهر باید مورد توجه قرار گیرند و در این راستا انجمن خیریه فرزندان رحمت و شهرداری تبریز اقدامات مناسبی انجام داده اند. وی با بیان اینکه

به گزارش تابان خبر، محمدعلی آل هاشم روز شنبه در مراسم آغاز عملیات احداث مرکز نگهداری از کودکان کار و خیابانی فرزندان رحمت تبریز افزود: کودکان بی‌سرپرست و بدسرپست شهر باید مورد توجه قرار گیرند و در این راستا انجمن خیریه فرزندان رحمت و شهرداری تبریز اقدامات مناسبی انجام داده اند.

وی با بیان اینکه موسسات خیریه شهر با کمک و هدایت سازمان بهزیستی، خدمات زیادی در این زمینه به کودکان بی سرپرست و بدسرپرست ارایه می‌کنند، اظهار داشت: از بیشتر این موسسات که در حوزه کودکان یا سالمندان فعالیت می کنند بازدید کرده ام و شاهد اقدامات مطلوب آنها هستم.

امام جمعه تبریز با اشاره به کلنگ زنی مرکز نگهداری از کودکان کار و خیابانی فرزندان رحمت، گفت: ‌این مرکز نیز از سوی انجمن خیریه فرزندان رحمت با مساعدت شهردار تبریز برای ساماندهی کودکان کار و خیابانی در نظر گرفته‌ شده که امید است هر چه سریعتر عملیات عمرانی آن تکمیل شود.

حجت الاسلام آل هاشم، ادامه داد: با احداث این مرکز ساماندهی کودکان کار و خیابانی تبریز به صورت مطلوب انجام می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.