تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۷:۵۴
کد خبر : 15920

اهداء مدال طلای مسابقات بین‌المللی مستر یونیورس به خانواده آیت اله آل هاشم

اهداء مدال طلای مسابقات بین‌المللی مستر یونیورس به خانواده آیت اله آل هاشم
«معصوم خلیل‌زاده تیمورلوئی»، قهرمان مچ‌اندازی مسابقات بین‌المللی مستر یونیورس در سال ۲۰۲۴ میلادی، مدال طلای خود را با حضور مسئولان شهرستان آذرشهر،گوگان و تیمورلو به پدر والامقام شهید «آیت الله آل هاشم» و خانواده وی اهدا کرد. 

دریافت ۲ مدال طلا از سوی «خلیل‌زاده تیمورلوئی» در مسابقات بین‌المللی مستر یونیورس با روزهای شهادت شهدای خدمت مصادف شد و بر همین اساس برای اهدای مدال به خانواده شهدای خدمت نیت کرد.
آیت الله هاشم برای  «معصوم خلیل‌زاده تیمورلوئی»، که به همراه تیم ملی مچ‌اندازی کشورمان از ۲۵ مرداد تا چهارم شهریور ماه عازم مسابقات جهانی «مولداوی» است آرزوی توفیق کرد و از حضور مسئولان شهرستان به ویژه فرماندار شهرستان آذرشهر،بخشدار گوگان، شهردار و رئیس شورای شهر تیمورلو برای حمایت از این جوان تشکر کرد.

خلیل زاده قهرمان مچ‌اندازی مسابقات بین‌المللی مستر یونیورس در سال ۲۰۲۴ میلادی، قبل از این یکی از ۲ تا مدال طلای این مسابقات را به خانواده شهید «مالک رحمتی» اهدا کرده بود.

این ورزشکار فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران همچنین در سال ۲۰۲۳ میلادی مدال برنز مسابقات آسیایی مچ‌اندازی را کسب کرد و در مجموع چهار مدال بین‌المللی دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.