تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۲
کد خبر : 16447

برگزاری آیین نکوداشت استاد شهریار در تبریز

برگزاری آیین نکوداشت استاد شهریار در تبریز
همایش ملی روز شعر و ادب فارسی و بزرگداشت استاد سید محمد حسین شهریار با حضور چهره های فرهنگی ادبی روز سه شنبه 27 شهریور در تالار پتروشیمی تبریز برگزار شد.

به گزارش تابان خبر، محمد حسین بلاغی در همایش ملی بزرگداشت روز شعر و ادب فارسی و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهریار که در عصر (سه شنبه ) در تالار پتروشیمی تبریز برگزار شد گفت: خرسندیم که شهر تبریز میزبان آیین ملی شعر و ادب فارسی بوده و این نام گذاری به مناسبت وفات استاد برجسته ای است که مقام معظم  رهبری او را در بین مفاخر ایران زمین، حکیم شهریار می نامند و ما مفتخریم  که این شخص اهل تبریز بوده است.

بلاغی افزود: از ۲۳ تا ۲۹ شهریور با همراهی ۱۲ دستگاه اجرایی و انجمن های ادبی بیش از ۱۲۰ برنامه در سطح استان برگزار کردیم و اصلی ترین  هدف گرامیداشت استاد شهریار مردمی بودن آن است و مردم خود جوش در مراسم ها شرکت می‌ کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از احداث نشان علمی استاد شهریار در دانشگاه تبریز خبر داد و گفت: در جای جای شهر تبریز نمایش های مختلفی در حال اجرا است و امروز صبح مراسم گلباران مزار استاد شهریار در حالی برگزار شد که خیلی از دوستداران او با شاخه های گل آمدند و این نشان دهنده این است که استاد شهریار فقط یک شاعر نیست و در جای جای زندگی مردم  تبریزحضور دارد.

بلاغی همچنین از تمامی کسانی که در اجرای این مراسم ها همکاری داشتند تقدیر و تشکر کرد.

خبر از: اسرا بابایی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.