تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۹
کد خبر : 16626

ترخیص آسان وسائط نقلیه در هفته فراجا

ترخیص آسان وسائط نقلیه در هفته فراجا
رئیس پلیس راهور استان آذربایجان شرقی در راستای تسهیل خدمات‌رسانی به همشهریان و تکریم اربایب رجوع و کاهش مشکلات مرتبط با توقیف وسایل نقلیه، طرح ترخیص خودروهای توقیفی را اجرا می نماید.

به گزارش تابان خبر، سرهنگ فریدون قنبرزاده: در تشریح خبر فوق گفت: به مناسبت هفته فراجا و در راستای تسهیل خدمات‌رسانی به هموطنان عزیز، طرح ترخیص خودروهای توقیفی (به استثنای خودروهایی که توقیف قضایی دارند) از 14 مهرماه به مدت 7 روز در سراسر استان اجرایی می شود.

قنبرزاده در ادامه با اشاره به خدمات مضاعف مراکز پلیس در هفته فراجا تصریح کرد: خودرو هایی که به علت کشف حجاب توقیف می شوند می تواننند همان روز نسبت به ترخیص خودرو از مراکز پلیس +10 اقدام نمایند.

سرهنگ قنبرزاده افزود: هماهنگی های لازم با کلیه یگان های توقیف کننده جهت رفع موانع ترخیص و درج تیک ترخیص از سامانه پارکینگ در اسرع وقت صورت می گیرد همچنین در این هفته حداکثر مساعدت به منظور تقسیط جرائم معوق رانندگی به مراجعین صورت خواهد گرفت.

در خاتمه این مقام انتظامی افزود: شهروندان میتوانند از این فرصت محدود استفاده کرده و نسبت به ترخیص خودرو های توقیفی خود اقدام نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.