تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۱
کد خبر : 15698

فرمانده یگان ویژه پاسداران آذربایجان‌شرقی

خبرنگاران و عکاسان همراه همیشگی یگان ویژه آذربایجان شرقی هستند

خبرنگاران و عکاسان همراه همیشگی یگان ویژه آذربایجان شرقی هستند
فرمانده یگان ویژه پاسداران آذربایجان شرقی با بیان اینکه رسانه ی دشمن همواره در خصوص یگان ویژه بدبینی ایجاد کرده و آن را به مردم خشن شناسانده است، گفت: ما همواره خبرنگاران و عکاسان را در کنار خود می بینیم چون که تاثیر خبرنگاران بالاتر از هر تجهیزاتی است.

به گزارش تابان خبر، سرار محمد مسرور روز سه شنبه در نشست صمیمی با اصحاب رسانه، با گرامیداشت روز خبرنگار، و با بیان اینکه شغل خبرنگاری، شغلی مقدس است، اظهار کرد: خبرنگاران با حضور در صحنه های مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و ورزشی به اندازه ی واحد نظامی و انتظامی و شاید بیشتر موثر واقع می شوند.

وی ادامه داد: اگر خبرنگاران عزیز وقایع را گزارش ندهند قطعا مردم از وقایع و اتفاقات مهم بی خبر می مانند، به عنوان مثال در جنگ غزه با گزارشگری خبرنگاران اتفاقات و جنایت های فاجعه بار رژیم صهیونیستی به گوش مردم جهان رسید، اگر خبرنگاران نبودند با بایکوت خبری رسانه‌ های استعمار اکنون هیچ دانشجویی در آمریکا نسبت به این فجایع واکنش نشان نمی داد. 

وی با اشاره به نقش خبرنگاران به عنوان افکار عمومی در مطالبه گری از مسئولان، گفت: خبرنگاران همواره مشکلات مردم را دیده و انعکاس می دهند و خواسته‌های مردم را از مسئولان مطالبه می کنند.

فرمانده یگان ویژه پاسداران آذربایجان شرقی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه متاسفانه یگان ویژه به عنوان نیروی سرکوب گر و خشن به عموم مردم شناخته شده است در صورتی که ماموریت های یگان ویژه چنین چیزی را نشان نمی دهد، گفت: جامعه ی اروپا و آمریکا را در نظر بگیرید اگر برخورد نیروهای ضد شورش آنها با مردم را، ما انجام دهیم قطعا رسانه ی دشمن با اغراق به آن می پردازد در حالیکه این حرکات در اروپا و کشورهای غربی بایکوت خبری می شود.

 

وی تصریح کرد: در هر جامعه ای اعتراض وجود دارد طی سال های گذشته اعتراضات مختلفی از سوی صنف کارگران، فرهنگیان و غیره شده است ما همواره در تلاش بودیم تا این افراد به حق و حقوق خود برسند ولی تعدادی از فریب خوردگان و عوامل دشمن همواره خواستار سو استفاده و ایجاد تخریب در سطح شهر شدند تا باعث رعب و وحشت مردم شوند که البته با این مخلان برخورد و برخی نیز دستگیر شدند.

وی با تاکید بر اینکه یگان ویژه همواره ماموریت خود را با کم ترین آسیب انجام می دهد، گفت: یگان ویژه غیر از واحدهای ضد اغتشاش دارای دو واحد نوپو یا واکنش سریع است که نیروهای آن آموزش های تخصص دیده و در عملیات ویژه مانند گروگانگیری وارد عمل می شوند.

سردار مسرور یادآور شد: یگان ویژه در آذربایجان شرقی با سربلندی همواره توانسته با کم ترین آسیب، ناآرامی و اغتشاشات را کنترل کند.

وی با اشاره به اتفاقات تبریز در سال 98، تشریح کرد: در این اتفاقات تلفات جانی نداشتیم ولی دشمن با تمام توان تلاش می کرد که یک فوتی معمولی را به کشته سازی در اغتشاشات تبدیل کند.

وی با بیان اینکه یگان ویژه پاسداران آذربایجان شرقی در هر ماموریتی که پلیس های تخصصی و انتظامی نیاز به کمک داشته باشد حاضر به کمک است، گفت: نیروهای یگان ویژه همواره در عملیات های مختلف حاضر به کمک رسانی شده است، در زلزله ی سراب، میانه و ورزقان جزو اولین واحدهایی بود که برای امدادرسانی به زلزله زدگان حضور داشت و جزو آخرین واحدهایی بود که محل را ترک کرد.

فرمانده یگان ویژه پاسداران آذربایجان شرقی با اشاره به تامین امنیت فوتبال لیگ برتر بازی های آسیایی سراسر کشور توسط یگان ویژه، گفت: یگان ویژه در کنار تمامی نیروهای انتظامی این ماموریت خطیر را برعهده دارد.

وی با اشاره به بحث تامین امنیت پیاده روی اربعین حسینی نیز افزود: یگان ویژه ی آذربایجان شرقی برقراری امنیت زائران را برعهده دارد و همچنین در کنار این ماموریت، موکبی به عنوان زائرسرا برپا کردیم تا در خدمت زائران عزیز حسینی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در هر کجا که دشمن به آن منطقه حمله می کند و به آن قسمت حساس شده، بدانید که آن واحد کار خود را به درستی انجام می دهد به عنوان مثال سردار کرمی بیش از هفت بار تحریم شده است چون که ایشان به عنوان سردار اسلام و سرباز ولایت همواره کار خود را به خوبی و درستی انجام می دهد و دشمن به دنبال این است که چنین سردارانی را تخریب کند در حالیکه مردم از فتنه های دشمن به خوبی آگاه هستند .

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.