تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
کد خبر : 5213

داوطلب محوری، مهم‌ترین شاخصه هلال احمر است

داوطلب محوری، مهم‌ترین شاخصه هلال احمر است

به گزارش تابان خبر، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم با تبریک هفته هلال احمر، گفت: چند نهاد داریم که جزوی از نهاد بین‌المللی هستند و مردم در سراسر جهان به آنها اعتماد و توجه خاصی دارند که هلال احمر یکی از آنهاست، هلال احمر کار خودش را به نحو احسن در حوادث انجام می

به گزارش تابان خبر، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم با تبریک هفته هلال احمر، گفت: چند نهاد داریم که جزوی از نهاد بین‌المللی هستند و مردم در سراسر جهان به آنها اعتماد و توجه خاصی دارند که هلال احمر یکی از آنهاست، هلال احمر کار خودش را به نحو احسن در حوادث انجام می دهد در حوادثی مانند زلزله ،سیل، طوفان و تصادفات جاده ای شاهد هستیم که نیروهای هلال احمر جزو اولین گروه ها هستند که در آنجا حضور یافته و به مصدومین امداد رسانی می‌کنند .

نیروهای هلال احمر پیشتاز در حوادث

وی ادامه داد : ما در زلزله های سراب و میانه و خوی به عینه شاهد کمک‌‌های جمعیت هلال احمر به حادثه‌دیدگان بودیم، در فصل سرما در کوهستان ها وقتی که کوهنوردان  با حوادث و بهمن  مواجه می شوند،  اولین نیروهایی که به امداد آنها می‌رود نجاگران جمعیت هلال احمر هستند.

داوطلب محوری، مهم‌ترین شاخصه هلال احمر است

نقش برجسته هلال احمر استان در زلزله خوی

امام جمعه تبریز ادامه داد:  در زلزله خوی، نیروهای جمعیت هلال احمر از مدیرعامل استان گرفته تا امدادگران و داوطلبان و جوانان همه و همه مشغول امدادرسانی در ستاد امدادرسانی هلال احمر آذربایجان شرقی در خوی بودند و ستادهای امدادرسانی خوبی را در شهرستان خوی راه اندازی کرده بودند.

تجلیل از امدادرسانی به  زلزله ترکیه

نماینده مقام معظم رهبری در استان با اشاره به امدادرسانی نیروهای هلال احمر به زلزله زدگان ترکیه گفت : در زلزله ترکیه نیز دیدیم نیروهای جمعیت هلال احمر کشورمان و همچنین نیروهای جمعیت هلال احمر استان بلافاصله به ترکیه اعزام شده و در آنجا افتخار آفرینی کردند.

لزوم تجهیز هلال احمر

وی با اشاره به لزوم تجهیز جمعیت هلال احمر به تجهیزات مدرن امدادرسانی گفت: جمعیت هلال احمر باید به تناسب حوادث ، مجهز به تجهیزات بروز باشد ، که هلال احمر کشور و استان امروز از تجهیزات خوبی برخوردار است.

وی در پایان با تجلیل از روحیه انقلابی و جهادی مدیر عامل و مدیران هلال احمر استان از نماینده رئیس جمعیت خواست مراتب سپاس مردم استان را به رئیس جمعیت ابلاغ نمایند .

براساس این گزارش؛ بمناسبت هفته هلال احمر ،نماینده رئیس جمعیت هلال احمر کشور به همراه مدیر عامل،مسئول دفتر نمایندگی و  معاونین  هلال احمر استان آذربایجان شرقی با نماینده مقام معظم رهبری در استان دیدار و گفتگو کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.