تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳
کد خبر : 11909

ساختمان “شکیبا” امدادسرای جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی افتتاح شد 

ساختمان “شکیبا” امدادسرای جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی افتتاح شد 

به گزارش تابان خبر، ساختمان “شکیبا” امدادسرای جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی با حضور دکتر پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و حمید منجم، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان شرقی در تبریز افتتاح شد. گفتنی است، این امدادسرا دارای ۱۲ واحد سوئیت و خوابگاه ۴۰ تخته بوده و ظرفیت ۱۰۰ نفر اسکان را

به گزارش تابان خبر، ساختمان “شکیبا” امدادسرای جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی با حضور دکتر پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و حمید منجم، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان شرقی در تبریز افتتاح شد.

ساختمان "شکیبا" امدادسرای جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی افتتاح شد 

گفتنی است، این امدادسرا دارای ۱۲ واحد سوئیت و خوابگاه ۴۰ تخته بوده و ظرفیت ۱۰۰ نفر اسکان را دارد.

پروژه بهسازی و بازسازی امدادسرای جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی ساختمان شکیبا با صرف اعتبار حدود ۳.۵ میلیارد تومان در بخش عمرانی و ۲.۷ میلیارد تومان در بخش تجهیزات به بهره برداری رسیده است.

دکتر پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در حاشیه افتتاح این ساختمان، با تقدیر از زحمات جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی در تکمیل آن، اظهار کرد: امدادسرای هلال احمر استان، محل بسیار مناسبی است که می‌تواند مورد بهره برداری برای بسیاری از همکاران، امدادگران و نجاتگران باشد.

وی افزود: این امدادسرا در مباحث آموزشی نیز با توجه به موقعیتی که استان آذربایجان شرقی و به خصوص تبریز دارد و نیازی که سازمان امداد و نجات و جمعیت هلال احمر از طریق سازمان جوانان برای برگزاری اردوها دارد، می‌تواند مورداستفاده داوطلبان و همکاران عزیز قرار گیرد که امیدواریم منشا خیر و برکت باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.