تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۶
کد خبر : 14526

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی:

شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌شرقی یک میلیون مشترک دارد

شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌شرقی یک میلیون مشترک دارد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی گفت:شرکت توزیع نیروی برق استان یک میلیون مشترک دارد و ۲۴ روستا در دولت سیزدهم برق دار شده است.

به گزارش تابان خبر، سعید رسالی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی در سلسله نشست‌های رسانه‌ای رسم خدمت ویژه گزارش عملکرد دستگاه‌های اجرایی آذربایجان‌شرقی در خصوص کارنامه ۳۳ ماهه شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی در دولت سیزدهم اظهار کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان یک میلیون مشترک دارد و ۲۴ روستا در دولت سیزدهم برق دار شده و همچنین ۲۰۰ کیلومتر فیبرنوری احداث شده است.

شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌شرقی یک میلیون مشترک دارد

وی افزود: یک هزار و ۶۳۸ پروژه در طول ۳۰ ماه خدمت دولت سیزدهم با مجموع دو هزار و ۴ میلیارد تومان و به ارزش ۳ هزار و ۸۵۶ میلیارد تومان اجرا شده است و شبکه برق ۳۵۵ روستا در قالب طرح ملی بهارستان بهسازی، نوسازی و تقویت شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خاطرنشان کرد: مدت زمان خاموشی از حدود یک و نیم دقیقه در روز آغاز سال ۱۴۰۰ به حدود ۵۹ ثانیه در سال جاری کاهش یافته است.

وی گفت: در این دولت ۱۷ واحد نیروگاه خورشیدی توسط بخش خصوصی در جهت رفع ناترازی تولید برق در قالب طرح خرید تضمینی وزارت نیرو احداث شده است.

رسالی از افزایش میزان همکاری مشترکین در کاهش پیک بار تابستان از ۳۴۷ مگاوات به ۲۱۴ مگا وات خبر داد و گفت: میزان تلفات انرژی برق در شبکه توزیع شرکت از ۹/۵۳ درصد به حدود ۹/۰۷ درصد کاهش یافته است.

وی از نصب ۴۵ هزار و ۲۰۸ دستگاه تعداد کنتورهای هوشمند در بخش های مختلف خبر داد و اظهار کرد: ۱۲۶ دستگاه سامانه خورشیدی قابل حمل به عشایر استان تحویل شده است و ۸۹ واحد نیروگاه خورشیدی تولید برق ۵ کیلوواتی پشت بامی در قالب طرح حمایت از مشمولین کمیته امداد امام و بسیج سازندگی در راستای محرومیت زدایی و حمایت از اقشار کم برخوردار احداث شده است.

خبر از: سحر اعظمی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.