تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰
کد خبر : 5871

شیطان تبریز اعدام می شود

شیطان تبریز اعدام می شود

به گزارش تابان خبر، مرد شیطان‌صفتی که زنان خانه‌دار را هدف نیت شوم خود قرار می‌داد و ۸ صبح  وقتی در خانه تنها بودند به آنها تجاوز می‌کرد، حکم اعدام گرفت، این در حالی است که او توانسته بود رضایت شاکیان خود را بگیرد. تجسس‌های پلیسی ادامه داشت و این در حالی بود که کارآگاهان

به گزارش تابان خبر، مرد شیطان‌صفتی که زنان خانه‌دار را هدف نیت شوم خود قرار می‌داد و ۸ صبح  وقتی در خانه تنها بودند به آنها تجاوز می‌کرد، حکم اعدام گرفت، این در حالی است که او توانسته بود رضایت شاکیان خود را بگیرد.

تجسس‌های پلیسی ادامه داشت و این در حالی بود که کارآگاهان در برابر پرونده‌های دیگری قرار گرفتند که نشان از سریالی بودن این اقدام حیوانی داشت.

کارآگاهان یکی پس از دیگری طعمه‌های این مرد شیطانی را مورد تحقیق قرار دادند و با سرنخ‌های به دست آمده و بررسی دوربین‌های مداربسته و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی متهم شدند و در یک عملیات غافلگیرانه متهم دستگیر شد.

۱۲ زن که طعمه این مرد قرار گرفته بودند شکایت‌های خود را مطرح کردند و پرونده با اتهامات تجاوز به عنف، سرقت، رعب و وحشت، ایجاد اختلال در نظم عمومی و تشویش اذهان عمومی، جریحه‌دار کردن عفت عمومی، ورود غیرمجاز به خانه و تجاوز، به دادگاه کیفری یک آذربایجان شرقی ارجاع و روز ۲۹ آذر سال ۱۳۹۵ نخستین جلسه رسیدگی به این پرونده برگزار شد.

قضات دادگاه پس از بررسی مدارک و با توجه به قرائن امارات منعکس در پرونده بزه انتسابی به نامبرده را محرز و مسلم دانستند و نیز با توجه به دلایل و مستندات موجود در پرونده، متهم را به اعدام از طریق آویختن به چوبه دار در محوطه زندان تبریز محکوم کردند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.