تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۲
کد خبر : 14717

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی تاکید کرد:

ضرورت مقابله رسانه‌ها با عملیات روانی احتمالی معاند در زمان انتخابات

ضرورت مقابله رسانه‌ها با عملیات روانی احتمالی معاند در زمان انتخابات
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: افزایش نرخ مشارکت آگاهانه مردم در انتخابات، رویکرد اصلی ماست و همچنین راهبردهای پنجگانه افزایش آگاهی و دانش سیاسی مردم و حفظ همدلی مردم، حفظ آرامش روانی جامعه، مقابله با عملیات‌های روانی احتمالی معاند باید در زمان انتخابات مورد توجه رسانه‌ها قرار بگیرد.

به گزارش تابان خبر، سید محمدحسین بلاغی در نشست تبیینی فعالان رسانه‌ای(ویژه انتخابات دوره ریاست جمهوری) اظهار کرد: بعد از وقوع حادثه ناگوار سقوط بالگرد، خوشبختانه جو روانی جامعه پویایی خود را حفظ کرد و نظام جمهوری اسلامی ایران همچنان با اقتدار کار خود را در دنیا به پیش می برد.

وی در خصوص نشست تبیینی رسانه‌ها گفت: این نشست تبیینی با هدف هماهنگی رسانه‌ها در جهت هم افزایی و مشارکت و صیانت از ارکان انتخابات و جهت مشارکت افزایی مردم و جامعه در انتخابات برگزار شده است و تلاش بر این است که مردم با آگاهی و بینش اجتماعی در انتخابات شرکت و کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه امیدواریم با اتحاد و انسجام ملی شاهد انتخاباتی باشکوه تر در سطح کشور باشیم، اعلام کرد:افزایش نرخ مشارکت آگاهانه مردم در انتخابات رویکرد اصلی ماست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خطاب به اصحاب رسانه اظهار کرد: راهبردهای پنجگانه افزایش آگاهی و دانش سیاسی مردم و حفظ همدلی مردم، حفظ آرامش روانی جامعه، مقابله با عملیات‌های روانی احتمالی معاند باید در زمان انتخابات مورد توجه رسانه‌ها قرار بگیرد.

وی افزود:دستورالعمل انتخابات برای رسانه ها منتشر شده تا مدنظر رسانه ها قرار بگیرد و قطعا تلاش ما بر این است از رسانه ها حمایت کنیم تا شور و نشاط در حوزه بلوغ سیاسی را به نمایش بگذاریم.

خبر از :مهسا جلیلی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.