تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵
کد خبر : 10375

عضویت رایگان در کتابخانه‌ها از 23 آبان ماه به مناسبت هفته کتاب

عضویت رایگان در کتابخانه‌ها از 23 آبان ماه به مناسبت هفته کتاب

به گزارش تابان، اسد بابایی در گفت‌وگو با تابان، با بیان اینکه به مناسبت آغاز هفته کتاب و کتابخوانی از 23 تا 25 آبان ماه جریمه دیرکرد کتاب‌های امانتی حذف می‌شود، گفت: افرادی که به هر نحوی نتوانسته اند کتاب امانتی را درزمان تعیین شده به کتابخانه بازگردانند، می توانند بدون اعمال هیچ گونه جریمه

به گزارش تابان، اسد بابایی در گفت‌وگو با تابان، با بیان اینکه به مناسبت آغاز هفته کتاب و کتابخوانی از 23 تا 25 آبان ماه جریمه دیرکرد کتاب‌های امانتی حذف می‌شود، گفت: افرادی که به هر نحوی نتوانسته اند کتاب امانتی را درزمان تعیین شده به کتابخانه بازگردانند، می توانند بدون اعمال هیچ گونه جریمه ‌ای از 23 تا 25 در این هفته کتاب را تحویل کتابخانه ها دهند.

وی از افتتاح کتابخانه‌ی استاد کریمی مراغه‌ای  در شهرستان مراغه به مناسبت هفته کتاب خبر داد.

وی با بیان اینکه طی 15 ماه گذشته اعضای کتابخانه‌های عمومی استان 115 درصد افزایش یافته است، گفت: در این مدت امانت کتاب از کتابخانه‌های استان 143 درصد افزایش یافته است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی از افزایش تعداد کتابخانه‌های استان از 113 کتابخانه به 117 کتابخانه خبر داد و گفت: طی 15 ماه گذشته چهار کتابخانه به تعداد کتابخانه‌های استان اضافه شده است.

وی با اشاره به بروز رسانی کتاب‌های موجود در کتابخانه‌های استان، گفت: اخیرا یک میلیارد و دویست میلیون تومان را صرف خرید کتاب‌های کمک آموزشی برای کتابخانه‌های استان کرده‌ایم.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.