تاریخ انتشار : جمعه ۴ تیر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۸
کد خبر : 3062

عوامل تیراندازی شبانه در هشترود دستگیر شدند

عوامل تیراندازی شبانه در هشترود دستگیر شدند

به گزارش تابان خبر، رحیم استادی در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه‌  این هفته هشترود افزود: در همین راستا، طرح ضربتی برخورد با ارازل و اوباش و افراد شناسنامه دار که بخواهند رعب و وحشت در جامعه راه بیاندازند اجرا و با افراد خاطی برخورد شدید خواهد شد. وی گفت: همچنین در طول

به گزارش تابان خبر، رحیم استادی در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه‌  این هفته هشترود افزود: در همین راستا، طرح ضربتی برخورد با ارازل و اوباش و افراد شناسنامه دار که بخواهند رعب و وحشت در جامعه راه بیاندازند اجرا و با افراد خاطی برخورد شدید خواهد شد.
وی گفت: همچنین در طول یکسال گذشته ۲۱ هزار و ۳۹ فقره پرونده وارده این دادگستری شده که با کار شبانه روزی قضات، ۱۶۵ فقره بیشتر از وارده مختومه شده یعنی  ۲۱ هزار و ۲۰۴ فقره پرونده مختومه شده است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانشدر حادثه تروریستی هفتم تیر ۱۳۶۰، بر عزم دستگاه قضائی در تداوم راه شهدا و حفظ امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی تأکید کرد و گفت:  ملت همیشه در صحنه ایران، راه مقدس ایثارگران دلاور را در حفظ نظم و امنیت و صیانت از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی با قوت ادامه می‌دهد.

استادی گفت: فعالان دستگاه قضایی تلاشگران واقعی عرصه عدالت هستند که با مجموعه خدماتی که انجام می دهند، آرامش و امنیت را به جامعه هدیه می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.