تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲
کد خبر : 4273

هئیت مدیره تهران نشین معضلی برای تراکتور/ پاکو با تیم تضعیف شده در نیم فصل دوم

هئیت مدیره تهران نشین معضلی برای تراکتور/ پاکو با تیم تضعیف شده در نیم فصل دوم

به گزارش تابان خبر،سرپرست باشگاه استفعا می‌ کند، هئیت مدیره تهران نشین تراکتور تبریز قبول می کند تا در تهران جلسه برگزار شده و یک گزینه تکراری به عنوان مدیر عامل معرفی شود. این است داستان تکراری پرهوادارترین تیم آسیا در چند سال گذشته که به بخش خصوصی واگذار گردیده و آقای زنوزی مسئولیت باشگاه

به گزارش تابان خبر،سرپرست باشگاه استفعا می‌ کند، هئیت مدیره تهران نشین تراکتور تبریز قبول می کند تا در تهران جلسه برگزار شده و یک گزینه تکراری به عنوان مدیر عامل معرفی شود.

این است داستان تکراری پرهوادارترین تیم آسیا در چند سال گذشته که به بخش خصوصی واگذار گردیده و آقای زنوزی مسئولیت باشگاه را بر عهده گرفته است.

هر سال چند مدیر عامل عوض می شود، چند مربی می آید و می رود بازیکنان آماتور به تیم تزریق می شود بدون آنکه ثمری برای تیم داشته باشند و پولهایی کلان می گیرند و تراکتوری که قرار بود پس از خصوصی سازی بر اساس قولهایی که زنوزی داده بود تا همواره برای قهرمانی بجنگد و به یکی از قدرت های فوتبال آسیا تبدیل شود در چند فصل گذشته برای سقوط نکردن جنگیده یا به یک تیم میانه جدولی مبدل شده است.

امسال هم در حالی که نیم فصل را با یک برد شیرین مقابل تیم مدعی استقلال تمام کرد با ۲۲ امتیاز و فاصله ۱۰ امتیازی از صدر در رتبه پنجم قرار گرفت .هر چند که این نیم فصل هم پر تغییرترین تیم لیگ برتر هست علاوه بر تعویض مربی یعنی استعفای بردیف و آمدن پاکو خمز ،تعویض مدیرعامل ، رفتن ایوب بهتاج و آمدن گزینه تکراری نا کارآمد یعنی هوشنگ نصیرزاده ؛بازیکنان نیز یک به یک از این تیم جدا می شوند پس از آنکه سعید واسعی در هفته های اول لیگ بدلیل موارد انضباطی با تصمیم بردیف از تیم کنار گذاشته شد ، حجت حق وردی با استفاده از ضعف مدیریت و قراردادهای غیرحرفه ایی از تیم جدا شد، کاوه رضایی عاشق استقلال هم قراردادش کنار تیم به گونه ای منعقد شد که بتواند یک نیم فصل در تبریز استراحت و تفریح بکند ، پول میلیاردی به جیب بزند، سپس به تیم محبوب خود بپیوندد ،حسینی هم اعلام کرده که احتمال جدایی اش زیاد است، این در حالی هست که وسوسه کردن دیگر بازیکنان بالخصوص مهره های درخشان از سوی دیگر تیم ها بدون احتمال بنظر نمی رسد و تیم خروجی های بیشتری خواهد داشت .

با شرایط موجود انتظار آنکه برای نیم فصل دوم تراکتور تقویت شود دور از ذهن است و احتمال دارد مثل سالیان گذشته مهره های ذخیره و در لیست خروج گرفته ی لیگ بواسطه دلالهایی که به پول مفتی از باشگاه تراکتور به جیب می زنند عادت کرده اند، تزریق شوند . همچنین شرایط موجود ارز سبب شده سهمیه باقیمانده خارجی تراکتور بسوزد ‌.

در نتیجه پاکو خمز در نیم فصل دوم با تراکتور تضعیف شده به رقابت با دیگر تیمهای دولتی و صنعتی تا دندان مسلح خواهد رفت و کار سختی برای گرفتن نتایج مورد نظر هوادران تراکتور خواهد داشت، تراکتوری که اصلی ترین و موثرترین یارش یعنی هوادارانش به دلایل بدون تماشاگر بودن مسابقات در اختیار ندارد . البته شاید فرقی به حال هئیت مدیره تهران نشین تراکتور نداشته باشد چون این هئیت مدیره بواسطه دور بودن از تیم ،آن حس و مسئولیتی که یک فرد بعنوان یک مسئول تیم باید داشته باشند را نخواهند داشت .

امید است در آینده افرادی که امکان حضور در تبریز را (منظور آن نیست که بومی باشند)دارند به عنوان عضو هئیت انتخاب شوند و رئیس الیاسی هم به تبریز نقل مکان بکند تا در کنار تیم نفس کشیدن را تجربه کرده و با مشکلات باشگاه از نزدیک آشنا شده و برای رفع آنها اقدام کنند که تصمیم های مناسب تری برای تیم گرفته شود تا تراکتور قدرتمند و مد نظر هواداران شکل گیرد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.