تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱
کد خبر : 14997

رئیس شورای اسلامی آذربایجان شرقی:

وفادار به نظام و آرمان‌های انقلاب هستیم

وفادار به نظام و آرمان‌های انقلاب هستیم
رئیس شورای اسلامی استان گفت: با حضوری پر شور در صحنه انتخابات ریاست جمهوری، ثابت خواهیم کرد که همواره مدافع نظام و پایبند آرمان های انقلاب هستیم.

به گزارش تابان خبر/مهسا جلیلی، شهرام دبیری در جلسه عمومی شورای اسلامی استان در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت اظهار کرد: مسئولان ما بعد انقلاب بارها مورد تهاجم دشمنان قرار گرفته‌اند و در راه خدمت به مردم به درجه شهادت نائل شده‌اند و باید با خدمت به مردم، راه این شهدا را ادامه دهیم.

 وفادار به نظام و آرمان‌های انقلاب هستیم

وی با بیان اینکه مردم ایران با حضور در صحنه انتخابات، سرنوشت کشور خویش را تعیین خواهند کرد، اعلام کرد: مردم ایران همیشه پای کار و مدافع انقلاب هستند و در این دوره از انتخابات نیز، کاندیداهایی از تمام سلایق و جناح های سیاسی حضور دارند و شاهد تحولی عظیم در اداره مملکت خواهیم بود.

رئیس شورای اسلامی استان گفت: به دنیا ثابت خواهیم کرد که همواده به نظام و آرمان های انقلاب وفادار هستیم.

وی با اشاره به اینکه ۱۲۷ هزار نفر در جامعه شوراهای کشور به عنوان نمایندگان مردم پیگیر مشکلات مردم هستند، گفت: طبق قانون وظیفه شوراها کاهش تبعیض و پیگیری مشکلات مردم در زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و غیره است و در جهت افزایش رضایت مندی مردم تلاش می کنند.

دبیری با اشاره به ظرفیت ها و جاذبه‌های گردشگری استان خاطرنشان کرد: بسیاری از کشورها در دنیا از صنعت بزرگ گردشگری جهت ارز آوری و رونق اقتصادی خود بهره می برند، با این حال، علی رغم جاذبه‌های گردشگری و تاریخی منحصر به فرد کشور و استان، ما از صنعت گردشگری بهره کافی نبرده‌ایم و در زمینه گردشگری به خوبی عمل نکردیم.

وی گفت: قوانین و مقررات گردشگری در شهرهای بزرگی چون تبریز نیاز به بازنگری دارد؛ در برخی اماکن تاریخی که فرسوده است و از لحاظ ایمنی زندگی در آن اماکن خطرناک است، برخی از مردم زندگی می کنند و اجازه بازسازی و مقاوم سازی این خانه‌ها صادر نمی شود و بنابراین باید در قوانین و مقررات تا حد امکان اصلاح و بازنگری شود.

خبر از: مهسا جلیلی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.