تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۲
کد خبر : 15409

پاداش ۱۱ میلیارد تومانی برای ۲۶۰ هزار مشترک خوش مصرف برق

پاداش ۱۱ میلیارد تومانی برای ۲۶۰ هزار مشترک خوش مصرف برق
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی اعلام کرد:از ابتدای خردادماه تاکنون، برای بیش از ۲۶۰ هزار مشترک خانگی این شرکت بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۱۷۷ میلیون تومان پاداش صرفه‌جویی اعمال شده است.

به گزارش تابان خبر، از ابتدای خرداد ماه امسال بیش از ۲۶۰ هزار مشترک خوش مصرف خانگی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی (افزون بر ۴۵ درصد کل قبوض صادره این شرکت در بخش خانگی) بیش از ۱۱ میلیارد و ۱۷۷ میلیون تومان پاداش در قبوض خود دریافت کرده‌اند.

پاداش ۱۱ میلیارد تومانی برای ۲۶۰ هزار مشترک خوش مصرف برق

سعید رسالی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی در گفتگویی، با اعلام این خبر افزود: از تعداد یک میلیون و ۶ هزار و ۳۰۳ مشترک این شرکت، حدود ۷۶۱ هزار و ۴۵۴ مشترک مربوط به بخش خانگی است که بر اساس سیاست‌های مشوق محور وزارت نیرو، از ۵۷۵ هزار و ۸۸۵ صورتحساب صادره از اول خرداد ماه تا ۱۷ تیر ماه در بخش خانگی، حدود ۲۶۰ هزار و ۳۷۳ صورتحساب مشمول تخفیف و پاداش صرفه جویی شده‌اند.

رسالی همچنین اظهار داشت: از این تعداد نیز ۱۳۴ هزار و ۷۶۶ مشترک بیش از ۱۵ درصد کاهش مصرف برق نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته‌اند، که علاوه بر مشمولیت در پاداش صرفه‌جویی، در جشنواره قرعه کشی سه دستگاه خودروی مربوط به این شرکت نیز مشارکت داده خواهند شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.