تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۶
کد خبر : 15652

تکنیکی، گلزن و محبوب مثل یعقوب هوشیار؛

گل «آقای شهردار»، هدیه به رسانه ورزش

گل «آقای شهردار»، هدیه به رسانه ورزش
دیدار دوستانه تیم های فوتسال رسانه ورزش و منتخب شهرداری تبریز با درخشش و گلزنی یعقوب هوشیار شهردار تبریز همراه بود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه رسانه ورزش، دیدار دوستانه تیم های فوتسال رسانه ورزش و شهرداری تبریز بمناسبت آئین افتتاح مجموعه ورزشی جوانمردان، شامگاه سه‌شنبه ۹ مرداد در محل سالن ورزشی چندمنظوره جوانمردان برگزار شد که در خاتمه این بازی با نتیجه 4 بر 3 به سود تیم شهرداری به پایان رسید.
تیم شهرداری تبریز را در این دیدار یعقوب هوشیار شهردار کلانشهر تبریز، احد صادقی عضو شورای شهر تبریز، حمید شاهوردی شهردار منطقه ۱ تبریز، امین بخش مدیرعامل شرکت پیش ساخته آذربایجان، رضا نجاتی مدیر تربیت‌بدنی منطقه ۲، سعید علیپور، علی درخشان، علی فاتح، مجید زارعی، بابک انواری و هادی عربشاهی تشکیل دادند.

در سوی مقابل رسول شاکر سرمربی تیم رسانه ورزش تیم خود را با ترکیب محمود نصیرپور، فرزاد آقایی، مرتضی شفیعی، آیدین بخشعلی پور، فرید ناجی، سینا اسماعیلی، رسول جمالی، آیدین بخشعلی‌پور، مجید مسلمی، امیر نصیرپور و جابر داداشی به میدان فرستاد. مربیگری این تیم را بابک صفری به عهده داشت و احمد مرادپور آسیابی به عنوان سرپرست و حسن عبدالهی به عنوان مسئول هماهنگی مسابقات در کنار تیم رسانه ورزش حضور داشتند.

قضاوت این دیدار را هادی اسماعیلی و میلاد اسماعیلی بر عهده داشتند.

گل های تیم رسانه ورزش را در این بازی به ترتیب فرزاد آقایی، محمود نصیرپور و سینا اسمعیلی و گل های تیم منتخب شهرداری تبریز را یعقوب هوشیار، سعید علیپور، علی درخشان و بابک انواری به ثمر رساندند.

از حواشی جالب این بازی دوستانه می توان به حضور اعضای شورای اسلامی کلانشهر تبریز از جمله حجت‌الاسلام رسول برگی، حجت‌الاسلام سید کاظم زعفرانچی‌لر و یاسین بجانی و همچنین معاونان ستادی شهرداری تبریز، شهرداران و مدیران مناطق و همچنین جمعی از هواداران و علاقه‌مندان به ورزش اشاره کرد.

از نکات قابل توجه این دیدار بازی درخشان و گلزنی یعقوب هوشیار شهردار کلانشهر تبریز، بازی خوب احد صادقی عضو شورای شهر و همچنین حرکات تکنیکی حمید شاهوردی شهردار منطقه ۱ تبریز بود که مورد توجه حاضران در سالن قرار گرفت.
تیم رسانه ورزش متشکل از خبرنگاران و عکاسان خبری تبریز با سابقه بیش از ۱۰ سال فعالیت در حوزه ورزش با حضور اصحاب رسانه، پیشگام برگزاری بازی‌های خیرخواهانه و دوستانه در مناسبت‌های مختلف است و هم‌اکنون تمرینات این تیم زیرنظر رسول شاکر از مدرسان و مربیان مطرح فوتسال تبریز برگزار می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.