تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۹:۲۳
کد خبر : 16689

۶ کلاس درس به سرانه آموزشی شهرستان هوراند افزوده شد

۶ کلاس درس به سرانه آموزشی شهرستان هوراند افزوده شد
همزمان با حضور خیرین مدرسه ساز مطرح کشور و رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز تهران در آذربایجان شرقی با افتتاح مدارس مردلو و ازناب سفلی در شهرستان هوراند، ۶کلاس درس به سرانه آموزشی این شهرستان افزوده شد.

به گزارش تابان خبر، طی مراسمی که با حضور مسئولین استانی و شهرستانی ، و جمعی از خیرین خیریه مکتب النبی و خیریه برین شمیرانات، آذری‌های مقیم تهران، برگزار شد، مدارس روستاهای مردلو و ازناب سفلی هوراند ، افتتاح گردید.

محمد نجفی، مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز آذربایجان شرقی در این مراسم ضمن تشریح اطلاعات پروژه های آموزشی مورد افتتاح گفت: مدرسه مردلو و ازناب، هرکدام در ۳ کلاس درس و با ۱۳۵ مترمربع و جمعا با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان امروز به بهره برداری رسید که ۳۰ درید اعتبارات این مدارس توسط خیرین محترم و ۷۰ درصد توسط دولت سرمایه گذاری شده است.

 

بنی آدم، رئيس هئیت مدیره خیریه برین شمیرانات و رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز تهران، در آیین افتتاح گفت :بچه هایی که در این مدارس تحصیل می کنند، بر گردن‌ ما حق دارند و باید از عدالت آموزشی بهره مند شوند، باید از داشته ها و امکاناتمان به آنها رسیدگی بکنیم.

 

بنی آدم اظهار داشت: دانش آموزان عزیز ، فرزندان من ، شما لیاقت پیشرفت را دارید . شما شايسته امنیت کشور را دارید. با تحصیل در این مدارس نو و زیبا به مدارج رفیع و مقامات ارزنده دسترسی پیدا خواهید کرد.

 

وی خطاب به دانش آموزان، معلمان، گفت: فرزندان من قدر مدرسه خود را بدانید این مدارس امانتی است که بعد از شما به نسل بعدی و آیندگان واگذار می‌شود. از مدارسی که خیرین ساخته اند محافظت بکنید و مثل روز اول حفظش کنید چون ایران آینده را شماها می سازید .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.