تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳
کد خبر : 10010

آقای وزیر! ایران فقط تهران نیست 

آقای وزیر! ایران فقط تهران نیست 

به گزارش تابان خبر، حبیب ماهوتی در آیین افتتاح نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز اظهار کرد: برای بار هجدهم نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز را به نحو احسن برگزار می کنیم، در تمام نمایشگاه های گذشته کتاب، متاسفانه با مشکلاتی چون تامین بودجه و هزینه های سنگینی مواجه بودیم.   وی با انتقاد از عدم

به گزارش تابان خبر، حبیب ماهوتی در آیین افتتاح نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز اظهار کرد: برای بار هجدهم نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز را به نحو احسن برگزار می کنیم، در تمام نمایشگاه های گذشته کتاب، متاسفانه با مشکلاتی چون تامین بودجه و هزینه های سنگینی مواجه بودیم.

 

وی با انتقاد از عدم حضور وزیر ارشاد در این مراسم، اعلام کرد: انتظار داشتیم امروز آقای وزیر ارشاد در این مراسم حضور داشته باشند، هر چند دوستات می گویند که جمعه خواهند آمد، با این حال تاخیر ایشان بی ثمر است‌.

 

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی تبریز خطاب به وزیر ارشاد گفت: آقای وزیر، آیا ایران فقط تهران است؟ چرا وزارت ارشاد، تهران را فقط ایران می داند.چرا باید مدیرکل ارشاد استان برای تامین بودجه و برگزاری نمایشگاه چندین بار به تهران برود، این در حالیست که وزارت ارشاد، بیش از ۴۵ میلیارد تومان برای تهران هزینه می کند و برای تبریز یک میلیارد هم نمی دهد، چرا باید شهرهای کوچک از این اعتبارات محروم بمانند.

 

ماهوتی تاکید کرد: اگر به کتاب ارزش قائل هستید، باید هزینه و بودجه آن را هم بدهید، این هزینه را هم از جیب مردم می دهید نه از جیب خودتان.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.