تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۳
کد خبر : 11138

آمریکا در وتو قطعنامه آتش بس غزه، حقوق بشر را زیر پا گذاشت 

آمریکا در وتو قطعنامه آتش بس غزه، حقوق بشر را زیر پا گذاشت 

به گزارش تابان خبر، جعفر رزمی در مراسم نکوداشت منطقه ای داوطلبان جمعیت هلال‌احمر در شهرستان میانه، با اشاره به جنایات رژیم صهیونسیتی درباره مردم فلسطین، گفت: آمریکا در وتو قطعنامه آتش بس غزه، حقوق بشر را زیر پا گذاشت. رزمی افزود: در طول ۷۵ سال نکبت بار غصب سرزمین فلسطین توسط رژیم صهیونسیتی، جهان

به گزارش تابان خبر، جعفر رزمی در مراسم نکوداشت منطقه ای داوطلبان جمعیت هلال‌احمر در شهرستان میانه، با اشاره به جنایات رژیم صهیونسیتی درباره مردم فلسطین، گفت: آمریکا در وتو قطعنامه آتش بس غزه، حقوق بشر را زیر پا گذاشت.

آمریکا در وتو قطعنامه آتش بس غزه، حقوق بشر را زیر پا گذاشت 

رزمی افزود: در طول ۷۵ سال نکبت بار غصب سرزمین فلسطین توسط رژیم صهیونسیتی، جهان شاهد جنایات بیشماری علیه بشریت بویژه کودکان و زنان و پیران بی دفاع بوده است که با سکوت مرگبار سازمان های به اصطلاح حامی صلح، کودکان و زنان همراه بوده است.

وی گفت: امروز چهره واقعی طرفداران حقوق کودکان و زنان که به حامیان زنان و کودکان جوایز حقوق بشری اهدا می کنند افشا شده است انها در مقابل بیش از ۷ هزار نفر از کودک کشته شده غزه و قتل جمع کثیری از زنان سکوت کرده اند.

رزمی با اشاره به شرایط بحرانی در نوار غزه، گفت: مردم این منطقه از تامین آب شرب بهداشتی و سایر نیازهای اولیه برای استفاده از غذا و درمان و امنیت کادر درمانی منع شده اند.

وی همچنین گفت: آمریکا وقیحانه ۸۰ درصد مهمات چنین جنایتی را با روزانه ۶۰ سورتی پرواز تامین می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.