تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸
کد خبر : 10527

دشمن جرات مقابله با ایران را ندارد

دشمن جرات مقابله با ایران را ندارد

به گزارش تابان خبر، سردار اصغر عباسقلیزاده در نشست خبری با خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: سپاه عاشورا با اجرای برنامه های متنوع هفته بسیج را گرامی می‌دارد و امسال این ایام مبارک مقارن با جشن میلاد حضرت زینب شده است. وی با بیان اینکه در سایه امنیت جامعه پیشرفت می‌کند، افزود: اگر

به گزارش تابان خبر، سردار اصغر عباسقلیزاده در نشست خبری با خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: سپاه عاشورا با اجرای برنامه های متنوع هفته بسیج را گرامی می‌دارد و امسال این ایام مبارک مقارن با جشن میلاد حضرت زینب شده است.

وی با بیان اینکه در سایه امنیت جامعه پیشرفت می‌کند، افزود: اگر ما به جای مردم غزه بودیم و به مصیبت‌های آنها گرفتار می شدیم، اکنون قدر امنیت کشور خود را می دانستیم، اما خوشبختانه در سایه اقتدار جمهوری اسلامی ایران ابر‌قدرتهای جهان عقب نشینی کرده‌اند، اما همچنان کشورمان را تهدید می کنند و جرات مقابله با ما را ندارند.

فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان‌شرقی با اشاره به خودکفایی ایران در زمینه دارو و پزشکی گفت: اکنون در سایه اقتدار کشور بیش از ۹۵ درصد داروها در داخل کشور تولید می‌شود، اما در گذشته برای درمان مردم کشور از کشورهایی همچون فیلیپین، هندوستان و پاکستان پزشک به ایران می آمد، اکنون خوشبختانه پزشکان ایرانی در کشورهای دیگر جراحی انجام می دهند و همچنین مردم دیگر کشورها برای درمان به ایران می آیند و توسط پزشکان ایرانی معالجه می شوند و ما اکنون این امر را مدیون تفکر بسیجی مردم ایران هستیم.

سردار عباسقلیزاده با اشاره به اینکه یک روز فارغ از تحریم و تهدید نبودیم، اظهار کرد: مردم پشتیبان نظام هستند، اما نارضایتی مردم از وضعیت کنونی کشور نتیجه استکبار جهانی و مدیران ناکارآمد در گذشته بوده است.

وی با بیان اینکه اگر فرمان رهبری را شعار تلقی نمی کردیم و به فرمان رهبر انقلاب گوش فرا می دادیم، کشور در زمینه های اقتصادی بیش از پیش پیشرفت می کرد، چرا که رهبر انقلاب ۱۵ سال است که نام سال جدید را با موضوعات مرتبط با اقتصاد انتخاب می کنند.

فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه بسیج نیروی مخلص ایثارگر، ولایت مدار و عاشق خدمت است، اظهار کرد: ۴۴ سال است که بسیج در عرصه های مختلف نقش خود را ایفا کرده است و در کنار بسیج، از توان و نقش رسانه ها برای حل مشکلات کشور در حدزه فضای مجازی و واقعی بهره مند هستیم.

وی با اشاره به جنایات رژیم منحوس صهیونیستی افزود: جنایت‌های این رژیم در غزه از اذهان ما هرگز پاک نمی شود و ما نمی توانیم به این مهم بی تفاوت باشیم و رژیم صهیونیستی ۷۵ سال است که فلسطین را اشغال کرده است.

وی ادامه داد: اگر امروز شاهد خروش رزمندگان فلسطینی هستیم، دلیل اصلی آن را باید در ۷۵ سال آوارگی بررسی کنیم چرا که در طول این سال آنها در محرومیت زندگی کردند و تنها و مظلوم ماندند.

فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان‌شرقی با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط بسیج در طول ۴۴ سال خدمت گفت: ما روزهای فلج اطفال در دهه ۷۰ را فراموش نمی‌کنیم که بسیج وارد شد و همچنین در موضوع کرونا که با ورود بسیج به امن‌ترین کشور تبدیل شده‌ایم.

عباسقلیزاده همچنین توزیع بسته‌های معیشتی، اقلام کمک تحصیلی، کمک به آزادسازی زندانیان با جرائم غیرعمد، تهیه ۲۱۹ جهیزیه برای نوعروسان، تهیه کالاهای اساسی خانوار نیازمند، خدمات آموزشی اعم از تدریس خصوصی و عمومی، ترمیم ۱۴۰ واحد مسکونی و احداث ۱۲۰ واحد مسکونی، ایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقیم  با هزینه کرد ۵۳ میلیارد تومان از جمله مهم ترین اقدامات انجام شده توسط سپاه عاشورا برشمرد.

او یادآور شد: راه‌سازی، آسفالت‌ریزی مسیرهای تردد روستایی، آبرسانی به ۱۷۸ روستا، تصویب آبرسانی برای ۵۰۰ روستا در سال جدید، استفاده از انرژی خورشید، تعمیر و بازسازی ۳۰ باب مسجد و حسینیه، ساماندهی گلزار شهدا، ۳ پروژه احداث مدرسه، ساخت مسکن ملی، اجرای ۴۱ پروژه سلامت اعم از ۲۵ باب مرکز سلامت و ۱۶ خانه بهداشت  در اقصی نقاط استان از جمله کارهای در دست اجرا و تمام شده سپاه عاشورا در سال جاری بود.

فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان شرقی ادامه داد: دولت تسهیلات اشتغالی در نظر گرفته است که کل  اعتبار آن ۴۷۰ میلیارد تومان برای ایجاد دو هزار و ۲۰۰ اشتغال تامین شده است.

عباسقلی‌زاده با بیان اینکه یک هزار و ۲۲۴ صندوق اعتبار بسیج تشکیل شده است که ۲۷ میلیارد تومان در این صندوق‌ها منابع موجود است، گفت: کل اعضای عضو در این صندوق ۶ هزار و ۷۶۲ نفر است.

او ادامه داد: در جهاد برق رسانی مبلغ ۱۰ میلیارد تومان هزینه شده است که از قبل آن خانوارهای زیادی از روشنایی در روستاها بهره‌مند شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.