تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹
کد خبر : 9483

افتتاح نخستین نمايندگي فونيکس 483 در تبريز

افتتاح نخستین نمايندگي فونيکس 483 در تبريز

به گزارش تابان خبر، نجارصادقي در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به افتتاح شوروم اختصاصي فونيکس نمايندگي 483 نصر الهي با عنوان يکي از نمايندگان فونيکس در تبريز اظهار کرد : برند فونيکس حدود يک و نيم سال است که فعاليت خود را در بازار کل کشور آغاز کرده است و به لطف محصولات باکيفيت

به گزارش تابان خبر، نجارصادقي در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به افتتاح شوروم اختصاصي فونيکس نمايندگي 483 نصر الهي با عنوان يکي از نمايندگان فونيکس در تبريز اظهار کرد : برند فونيکس حدود يک و نيم سال است که فعاليت خود را در بازار کل کشور آغاز کرده است و به لطف محصولات باکيفيت عرضه شده و همچنين تنوع بالاي محصول توانسته ايم سهم خوبي را از بازار کل کشور بدست آوريم.

وی با اشاره به سياست مديران خودرو بر استاندارد سازي و جدا سازي نمايشگاه هاي برند ام مي ام و فونيکس گفت : با توجه به تفاوت سطح مشترياني که براي برند فونيکس تعريف شده بود با برند ام وي ام (که اولين برندشرکت مديران خودرو است) قرار بر اين شده بود که شبکه مجزايي داشته باشيم که تمام نمايندگان ما بر اين ملزم شده اند که نمايشگاه ها و مراکز خدمات پس از فروش اختصاصي اين برند را با استاندارهاي خاص خود آماده سازي و براي خدمت رساني به مشتريان سراسر کشور آماده کنند.

وي تعداد نمايندگي هاي برند فونيکس در سراسر کشور را 84 برند ذکر کرد و افزود : در طول يکسال گذشته در بيش از 78 نمايندگي، کارهاي استاندارسازي و جداسازي نمايشگاه هاي فويکس و ام وي ام به پايان رسيده است و تعدادي از آنها نيز در حال اتمام مراحل استاندارد سازي هستند.

 

وي به اهميت حوزه خدمات پس از فروش براي شرکت مديران خودرو اشاره و بيان کرد : در کنار نمايشگاه ها با توجه به اهميتي که حوزه خدمات پس از فروش براي شرکت مديران خودرو براي تمام برندها بخصوص فونيکس دارد، پس از جداسازي کار نمايشگاه ها انشاله جداسازي خدمات پس از فروش برند فونيکس نيز آغاز خواهد شد که در فضايي کاملا متفاوت با استاندارهاي روز جهاني و خدمات بروز و مناسبي براي مشتريان ارائه کنيم.

 

مدير فروش فونيکس با اشاره به فروش تيگو 8 اولين محصول مديران خودرو اولين محصولي که دو سال قبل فروش آن را آغاز کرديم تيگو 8 بود گفت: از نيمه دوم سال جاري محصولات زيادي خواهيم داشت و از آبان ماه فروش آن را هر ماه در برند فونکيس با يک محصول جديد مشخص مي شود و در واقع هردو نوع خريدار ، مصرف کننده شرکت ما محسوب مي شوند و خدمات پس از فروش و سرويس هاي مختص دوره اي رايگان هم شامل خريدهاي نقدي و هم اقساطي خواهد بود.

 

کروري نيا با اشاره به اينکه ديد رقابتي با ساير نمايندگيها نداريم و سعي داريم با فوکوس روي داستان ديجيتال مارکتينگ از برنامه هاي سنتي فروش و تبليغات دور شويم افزود: برنامه ريزي کرديم با هماهنگي با فن کلاب فونيکس و يا ايجاد زيرمجموعه اي در استان شبکه مشتريان را توسعه دهيم. همچين با استفاده از تکنيکهاي واقعيت مجازي يا واقعيت ترکيبي و رونمايي از وبسايت فونيکس کارهاي موثري در سطح جهاني انجام دهيم.

 

گفتني است مراسم افتتاح نمايندگي483 فونيکس (نصيراللهي) عصر روز چهارشنبه با حضور مرلين بو ،معاون فروش و بازاريابي مديران خودرو به همراه رونمايي از خودروي آريزو 6 جي تي برگزار گرديد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.