تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹
کد خبر : 10004

افتتاح‌ هجدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز 

افتتاح‌ هجدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز 

به گزارش تابان خبر،  هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز که از امروز، هفدهم آبان ماه کار خود را آغاز کرد و تا یکشنبه بیست‌ویکم آبان‌ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز برپا خواهد بود به شکلی متفاوت از سال‌های گذشته و به صورت مردمی برگزار می شود. در راستای مردمی سازی فرهنگ افتتاح این نمایشگاه با

به گزارش تابان خبر،  هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز که از امروز، هفدهم آبان ماه کار خود را آغاز کرد و تا یکشنبه بیست‌ویکم آبان‌ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز برپا خواهد بود به شکلی متفاوت از سال‌های گذشته و به صورت مردمی برگزار می شود.

در راستای مردمی سازی فرهنگ افتتاح این نمایشگاه با حضور اقشار مختلف مردم اعم از اصحاب فرهنگ و هنر، اهالی رسانه، دانش آموزان، دانشجویان، طلاب ، حافظان امنیت برگزار می شود.

 

گفتنی‌است؛ هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز، یازدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها و نخستین نمایشگاه عفاف و حجاب پس از چهار سال وقفه و با سیستم فروش یکپارچه از چهارشنبه هفدهم تا یکشنبه بیست‌ویکم آبان‌ماه ۱۴۰۲ و از ساعت ۱۰ الی ۲۱ در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.