تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر : 9547

انعقاد تفاهم نامه برای احداث بیمارستان 300 تخت خوابی شهر جدید سهند

انعقاد تفاهم نامه برای احداث بیمارستان 300 تخت خوابی شهر جدید سهند

 به گزارش تابان خبر، فرهاد سعیدی روز سه شنبه، ۲۵ مهرماه درنشست خبری در حاشیه نهمین اردوی راویان پیشرفت در شهر جدید سهند، با اشاره به آخرین وضعیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهر سهند، اظهار کرد: یک هزار و 200 واحد از پروژه‌های مساکن نهضت ملی در ایام الله دهه فجر افتتاح خواهد شد. وی

 به گزارش تابان خبر، فرهاد سعیدی روز سه شنبه، ۲۵ مهرماه درنشست خبری در حاشیه نهمین اردوی راویان پیشرفت در شهر جدید سهند، با اشاره به آخرین وضعیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهر سهند، اظهار کرد: یک هزار و 200 واحد از پروژه‌های مساکن نهضت ملی در ایام الله دهه فجر افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح ها تاکنون شرکت عمران شهر جدید سهند به نمایندگی از دولت سیزدهم به ارزش ۸۰ هزار میلیارد ریال زمین تامین کرده است، گفت: در حال حاضر ۲۳ هزار واحد مسکن ملی به ارزش بیش از ۳۰۰ هزار میلیارد ریال در این شهر در حال اجراست.

وی با تاکید بر اینکه متوسط پیشرفت طرح های نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند حدود ۵۰ درصد است، اظهار کرد: گستره طرح نهضت ملی در شهر جدید سهند تا فاز 3 و 4 و به صورت محدود نیز تا فاز 2 کشیده شده است در فاز پنجم سهند نیز پروژه‌های نهضت ملی مسکن احداث می‌شود.

 مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد از طرح های این شهر در ۱۱ ماه گذشته و در مدیریت جدید این شرکت اجرا شده و تلاش می شود این طرح ها هر چه زودتر تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد، تشریح کرد:  پروژه های طرح نهضت ملی مسکن در لایه های مختلف نظارت می شود، به طوریکه در اجرای این پروژه‌ها پیمانکاران را با ارزیابی کیفی دقیقی انتخاب کرده ایم علاوه بر آن ارزیابی کیفی نیز براساس رزومه پیمانکاران انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه نظارت مستمر بر روی پروژه های طرح نهضت ملی وجود دارد، گفت: لایه دیگر نظارتی نیز با مشاوران صاحب صلاحیت ایجاد شده است تا به عنوان نظارت عالی به پروژه ها نظارت داشته باشند، این افراد موظف به حضور و بررسی و ارایه گزارش از هر پروژه هستند.

وی با بیان اینکه عملکرد شهر جدید سهند از نظر کیفیت در میان شهرهای جدید کشور بی نظیر است، گفت: اطمینان خاطر می‌دهم که تمامی پروژه‌ها با کیفیت و رعایت استانداردهای لازم احداث می شود  سعی کرده ایم هر چیزی را رعایت کنیم به ویژه در پروژه‌هایی که با جان مردم سرو کار دارد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند در خصوص آخرین وضعیت پروژه‌ی ۳۴۲ واحدی خانه مطبوعات استان، گفت: با توجه به اینکه پروژه 342 واحدی خانه مطبوعات تنها پروژه باقی مانده از طرح مسکن مهر بود که تحویل متقاضیان نشده است، برهمین اساس از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی مکلف شدیم به پروژه ورود کرده و بررسی های لازم را انجام دهیم.

وی ادامه داد: محوطه سازی این پروژه نیاز به 35 میلیارد تومان اعتبار دارد که در این خصوص منتظر مصوب مجمع هستیم تا در صورت تصویب محوطه سازی توسط شرکت عمران شهر جدید سهند انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه خواستار تعیین تکلیف پرونده پروژه‌ی 342 واحدی خانه مطبوعات هستیم، گفت: این پرونده 82 نفر شاکی دارد که سریعا لازم است تعیین تکلیف شود تا مشکل مالی پروژه حل شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی پروژه های مسکن ملی منوط به تامین آورده شخصی افراد است، گفت: هم اکنون حدود ۳۰ درصد از متقاضیان حداقل آورده شخصی شامل قسط اول یا دوم را واریز کرده اند.

بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی در شهر جدید سهند احداث می شود

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند با اشاره به امضای تفاهم نامه با دانشگاه علوم پزشکی تبریز، گفت: شرکت عمران شهر جدید سهند برای خدمت رسانی به ساکنان این شهر و استفاده آنان از خدمات درمانی، مجوز احداث بیمارستان ۳۲ تختخوابی را اخذ کرده بود که در ادامه مراحل، این بیمارستان به ۶۴ تختخوابی تبدیل شد.

سعیدی، با بیان اینکه برای احداث این بیمارستان ۲ هزار میلیارد ریال هزینه پیش بینی شده بود، افزود: با اعلام امادگی دانشگاه علوم پزشکی تبریز برای احداث بیمارستان در این شهر، تفاهم نامه ساخت بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی به امضا رسید.

وی یادآور شد: بر اساس این تفاهم نامه شرکت عمران شهر جدید سهند به ارزش حدود پنج هزار میلیارد ریال در بخش تامین زمین و منابع خود در ساخت این بیمارستان مشارکت خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند گفت: این بیمارستان دارای امکانات کامل و به روز خواهد شد و می تواند در زمان وقوع حوادث غیرمترقبه در قالب پدافند غیرعامل و مدیریت بحران به شهر تبریز خدمات درمانی ارایه کند.

 

انتهای پیام

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.