تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳
کد خبر : 10953

بهترین آثار کارگاه نقاشی شاهدان شيدايی در سطح ملی به نمایش درمی‌آیند

بهترین آثار کارگاه نقاشی شاهدان شيدايی در سطح ملی به نمایش درمی‌آیند

به گزارش تابان خبر، محمد حبیبی با بیان اینکه استان آذربایجان شرقی سیزدهمین استان کشور است که در آن کارگاه نقاشی برگزار می شود، اظهار کرد: این کارگاه با هماهنگی های قبلی با مسئولان استانی و همراهی شهرداری تبریز و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز در موضوع شهدای شهر برگزار شده است. او ادامه

به گزارش تابان خبر، محمد حبیبی با بیان اینکه استان آذربایجان شرقی سیزدهمین استان کشور است که در آن کارگاه نقاشی برگزار می شود، اظهار کرد: این کارگاه با هماهنگی های قبلی با مسئولان استانی و همراهی شهرداری تبریز و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز در موضوع شهدای شهر برگزار شده است.

بهترین آثار کارگاه نقاشی شاهدان شيدايی در سطح ملی به نمایش درمی‌آیند

او ادامه داد: در این کارگاه هنرمندان استانی باید اثر خود را با موضوع تعیین شده نقاشی کنند و در پایان بهترین آثار تمام استان های کشور در قالب نمایشگاه ملی در تهران برپا خواهد شد.

حبیبی با بیان اینکه کارگاه نقاشی در قالب برنامه ملی «روایت یاران» است، اظهار کرد: برگزاری این کارگاه نقاشی در عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه تبیین است.

بهترین آثار کارگاه نقاشی شاهدان شيدايی در سطح ملی به نمایش درمی‌آیند

او حضور جوانان را مهم ترین بخش کارگاه نقاشی دانست و افزود: ما در هر استان از شش تا هشت هنرمند استانی برای شرکت در کارگاه نقاشی دعوت می کنیم و حضور جوانان در این کارگاه یکی از اهداف اصلی ما است.

گفتنی است کارگاه نقاشي «رسم شاهدان شيدايي» همزمان با برگزاري كنگره ۱۰ هزار شهيد استان با حضور نقاشان برجسته ملي و استان در روايت تصوير مقاومت و حماسه شهداي آذربايجان از پنجشنبه و جمعه، نهم و دهم آذرماه از ساعت ۱۰ صبح تا اذان مغرب و عشا در صحن مسجد تاريخي كبود تبريز به همت سازمان فرهنگي اجتماعي ورزشي شهرداري تبريز برگزار می شود.

مصاحبه از: زهرا ناصران

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.