تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۵۵
کد خبر : 7800

بهره‌برداری از ۲۶۸۳ واحد نهضت ملی مسکن در هفته دولت

بهره‌برداری از ۲۶۸۳ واحد نهضت ملی مسکن در هفته دولت

به گزارش تابان خبر، مدیر کل راه و شهرسازی استان با اشاره به فرارسیدن هفته دولت، اظهار کرد: به همین مناسبت 2683 واحد مسکن نهضت ملی و خودمالکی و بازآفرینی در سطح استان افتتاح خواهد شد. به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان:امیر بخشی زاده مدیر کل راه و شهرسازی استان

به گزارش تابان خبر، مدیر کل راه و شهرسازی استان با اشاره به فرارسیدن هفته دولت، اظهار کرد: به همین مناسبت 2683 واحد مسکن نهضت ملی و خودمالکی و بازآفرینی در سطح استان افتتاح خواهد شد. به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان:امیر بخشی زاده مدیر کل راه و شهرسازی استان همزمان با هفته دولت غاز هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد:هفته دولت، هفته اقتدار و پیروزى دولتى است که حمایت و پشتیبانى میلیونها تن از ملت خود را همراه دارد.

وی گفت: هفته دولت، هفته سپاس و قدردانى از دولتى است که هدفش اجراى حدود الهى و احکام آسمانى اسلام و ایجاد جامعه اى سرشار از عدالت، نظم و امنیت است. این هفته مبارک بر همه دولت مردانى که وجود خویش را وقف خدمت به اسلام و جامعه کرده اند.

وی گفت: تعداد واحدهای قابل افتتاح شامل 513 پروژه خودمالک شهری، 176پروژه خودمالک بافت فرسوده شهری، 450 پروژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، 44 پروژه شامل گروههای چندخانواری و 1500 پروژه شامل خودمالکی روستایی که در کل شامل 2683 پروژه خواهد بود.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.