تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
کد خبر : 4141

 بیش از شش هزار تن آسفالت در محلات جنوب غرب تبریز توزیع شد

 بیش از شش هزار تن آسفالت در محلات جنوب غرب تبریز توزیع شد

به گزارش تابانن خبر، محمد رشتبری در تشریح این خبر گفت: بالغ بر شش هزار و ۳۰۰ تن آسفالت در محلات جنوب غرب تبریز طی چهار ماه نخست سال جاری توزیع شده است. وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته اظهار کرد: عملیات آسفالت‌ریزی به صورت کلی و لکه‌گیری توسط معاونت‌های عمران و خدمات شهری

به گزارش تابانن خبر، محمد رشتبری در تشریح این خبر گفت: بالغ بر شش هزار و ۳۰۰ تن آسفالت در محلات جنوب غرب تبریز طی چهار ماه نخست سال جاری توزیع شده است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته اظهار کرد: عملیات آسفالت‌ریزی به صورت کلی و لکه‌گیری توسط معاونت‌های عمران و خدمات شهری انجام شده است که برای آسفالت‌ریزی‌های اساسی و کلی نسبت به زیرسازی و تسطیح و رگلاژ آنها نیز اقدام شده است.

رشتبری با اشاره مسیرهای آسفالت‌ریزی شده طی مدت مذکور گفت: مسیرهای جاده قدیم وادی رحمت، نور غربی، ۵ متری پنجم ابوذر، محلات کوجوار، لاله به طرف امام حسین، جلالیه، اندیشه، کوی فروردین، کوی شبنم، سوسنگرد، خیابان فجر، نگارستان غربی، محلات لاله و لقمان حکیم طی هفته گذشته به صورت کلی و یا لکه‌گیری آسفالت ریزی شده‌اند.

شهردار منطقه ۷ تبریز همچنین یادآور شد: این عملیات توسط معاونت‌های فنی عمرانی و خدمات شهری به صورت آسفالت‌ریزی کلی و جزئی صورت می‌گیرد و در ادامه تمامی محلات و مسیرهای منتهی نیز آسفالت ریزی خواهند شد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.