تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳
کد خبر : 12228

تابلوی نقاشی به وسعت صلح جهانی

تابلوی نقاشی به وسعت صلح جهانی

به گزارش تابان خبر، محمدرضا داوری در حاشیه برگزاری همایش «تب غزه» در گفتگو با خبرنگار تابان خبر با اشاره به موضوع تابلو نقاشی اظهار کرد: این تابلو نقاشی دو دختر تبریزی و غزه ای را نشان می‌دهد که دختر تبریزی دختر بچه اهل غزه را در پناه خود نگه داشته است. وی هدف از

به گزارش تابان خبر، محمدرضا داوری در حاشیه برگزاری همایش «تب غزه» در گفتگو با خبرنگار تابان خبر با اشاره به موضوع تابلو نقاشی اظهار کرد: این تابلو نقاشی دو دختر تبریزی و غزه ای را نشان می‌دهد که دختر تبریزی دختر بچه اهل غزه را در پناه خود نگه داشته است.

وی هدف از نقاشی این طرح را در راستای حمایت از کودکان جنگ دیده جهان اعلام کرد و افزود: بنده این تابلو نقاشی را برای حمایت از تمام کودکان دنیا که در شرایط جنگ زندگی می‌کنند، اهدا می‌کنم.

این استاد نقاشی با بیان اینکه در این نقاشی از نماد تبریز برای نشان دهنده صلح استفاده شده است، اظهار کرد: این تابلو نقاشی حاوی پیام صلح جهانی در راستای حمایت از کودکان غزه است.

داوری با اشاره به خواهر خواندگی تبریز و غزه بیان کرد: دو شخصیت موجود در این تابلو نقاشی  نشان دهنده خواهرخواندگی تبریز و غزه است که در فضای نگارگری و رئالیسم طراحی شده و جنبه صلح آمیز دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.