تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۶
کد خبر : 14398

تسویه بدهی یک میلیون و ۶۰ هزار میلیارد ریالی بیمه به سیستم بانکی

تسویه بدهی یک میلیون و ۶۰ هزار میلیارد ریالی بیمه به سیستم بانکی
مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان شرقی به اقدامات دولت سیزدهم در حوزه تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: تسویه بدهی این سازمان به سیستم بانکی یکی از این اقدامات بود.

به گزارش تابان خبر، یونس دباغ صادقی پور روز پنجشنبه در سلسله نشست‌های خبری تبیین اقدامات دولت سیزدهم در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اظهار کرد: در سال اول آغاز فعالیت این دولت یک میلیون و ۶۰ هزار میلیارد ریال بدهی این سازمان به بانکی تسویه شد که بی سابقه بود.

تسویه یک میلیون و ۶۰ هزار میلیارد ریال بدهی این سازمان به سیستم بانکی

وی همچنین با بیان اینکه ۵۸ درصد مردم آذربایجان شرقی زیرپوشش سازمان تامین اجتماعی هستند، گفت: سازمان تامین اجتماعی در ۲ حوزه بیمه‌ای و درمان و با ۶ شعبه در تبریز و ۲۲ شعبه در شهرستان‌های استان به اعضای زیر پوشش خود ارائه خدمات می‌کند.

وی ادامه داد: در حوزه درمان ۲ بیمارستان بزرگ در تبریز و ۱۵ پلی کلینیک در شهرستان‌ها فعال هستند.

دباغ صادقی پور به طرح‌های تحولی این سازمان در سال جاری نیز اشاره کرد و گفت: این طرح‌ها در سه حوزه کارفرمایان، بیمه شدگان و بازنشستگان و مستمری بگیران در دست انجام است.

وی افزود: در حوزه کارفرمایان، دوشنبه‌های با تولید را راه‌اندازی کردیم که با حضور مستقیم در کارخانه‌ها، ضمن رفع مشکلات بیمه‌ای، تسهیلگری را در دستور کار قرار داده‌ایم.

دباغ صادقی پور افزود: در حوزه بیمه شدگان نیز، بیمه هوشمند را از بهمن ۱۴۰۲ فعال کرده‌ایم و حق بیمه‌ها از این طریق دریافت می‌شود ضمن اینکه عنوان شغلی و مبلغ بیمه نیز از طریق پیامک به بیمه شدگان ارسال می‌شود.

وی به بیمه قالی‌بافی نیز در آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت: این بیمه که مشمول کمک دولت است هفت درصد از سوی قالیباف و ۲۰ درصد نیز از طرف دولت حمایت می‌شود و در حال حاضر ۴۵ هزار نفر تحت این عنوان بیمه هستند.

خبر از :مهسا جلیلی

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.