تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۷:۵۲
کد خبر : 11245

جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌شرقی در حال رشد و توسعه است

جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌شرقی در حال رشد و توسعه است

به گزارش تابان خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال‌احمر آذربایجان شرقی، رور سه شنبه ۲۱ آذرماه در مراسم بزرگداشت روز جهانی دواطلبان در تبریز، جبارعلی ذاکری، معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، گفت: جمعیت هلال‌احمر به عنوان یک نهاد مردمی در کنار مردم در زمان خاص و اضطرار حامی و پشتیبان مردم بوده

به گزارش تابان خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال‌احمر آذربایجان شرقی، رور سه شنبه ۲۱ آذرماه در مراسم بزرگداشت روز جهانی دواطلبان در تبریز، جبارعلی ذاکری، معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، گفت: جمعیت هلال‌احمر به عنوان یک نهاد مردمی در کنار مردم در زمان خاص و اضطرار حامی و پشتیبان مردم بوده و در جهت رفع مشکلات مردم گام بر می‌دارند.

جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌شرقی در حال رشد و توسعه است

ذاکری با بیان اینکه می خواهم بنوعی شکل گیری و تداوم جمعیت هلال احمر و تداوم فعالیتش را به بسیج تشبیه کنم خاطرنشان کرد: ما در خیلی موارد خاص مانند سیل اهر، زلزله خوی و حوادث خاص برکات وجود چنین جمعیتی را دیدیم.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی در بحث غزه نیز از زمان بروز بحران انسانی در غزه جمعیت هلال‌احمر بعنوان یک نیروی مردمی‌به صورت مستمر برای حضور و امداد و برپایی بیمارستان صحرایی در غزه اعلام آمادگی کرده است.

معاون عمرانی استاندار اظهار داشت: من دوهفته پیش با همراهی دکتر حمید منجم و مدیران جمعیت هلال‌احمر از زیرساخت‌های در حال اجرا و تکمیل جمعیت هلال‌احمر بازدید کردم. می خواهم اعلام کنم وضعیت فعلی جمعیت هلال‌احمر آذربایجان شرقی نسبت به دوره‌های قبل رو به رشد بوده و فعالیت های آنها الحمدلله آنها در تکمیل زیرساخت ها و پای کار بودن این عزیزان نشان از پویایی این جمعیت است که امیدوارم تداوم داشته باشد.

وی در پایان از تلاشهای داوطلبان هلال‌احمر تقدیر کرد و ابراز امیدواری خود را برای عدم وقوع حوادث ناگوار و نیاز به خدمات امدادی هلال‌احمر اعلام کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.