تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱
کد خبر : 6544

درخشش خبرنگار تابان در مسابقه دارت اهالی رسانه

درخشش خبرنگار تابان در مسابقه دارت اهالی رسانه

به گزارش تابان خبر، سومین دوره مسابقات دارت برای بانوان اهالی رسانه شهر تبریز به مناسبت روز قلم برگزار شد. بهرنگ سراجی، رئیس هیئت تیراندازی تربیت بدنی سپاه عاشورا  گفت: در سومین دوره برگزاری این مسابقات همانند دو‌ دوره گذشته که به همت تربیت بدنی سپاه عاشورا و همکاری هیئت انجمن های ورزشی آذربایجان شرقی

به گزارش تابان خبر، سومین دوره مسابقات دارت برای بانوان اهالی رسانه شهر تبریز به مناسبت روز قلم برگزار شد.

بهرنگ سراجی، رئیس هیئت تیراندازی تربیت بدنی سپاه عاشورا  گفت: در سومین دوره برگزاری این مسابقات همانند دو‌ دوره گذشته که به همت تربیت بدنی سپاه عاشورا و همکاری هیئت انجمن های ورزشی آذربایجان شرقی برگزار شد بانوان خبرنگار از رسانه های شهر تبریز شرکت کردند که در پایان خانم ها لیلا جلیلی، خبرنگار تابان خبر، صبا نقی زاد و مهری هاشم زادهبه ترتیب مقام های اول، دوم و سوم را به دست آوردند.

وی افزود: این مسابقات به روش 301 و در سه لگ با داوری داوران کمیته دارت آذربایجان شرقی خانم ها الهام محمدی و سحر برزگر در خانه دارت تبریز به مناسبت گرامیداشت روز قلم و با هدف ایجاد شور و نشاط و همدلی در بین اهالی رسانه برگزار شد.

سراجی از همکاری حسین اردشیری دبیر هیئت آذربایجان شرقی و رئیس هیئت انجمن های ورزشی کلانشهر تبریز، رضا کهتری؛ مسئول کمیته دارت استان قدردانی کرد.
در پایان با اهدای مدال ها، احکام قهرمانی و جوایز از نفرات برتر این دوره از مسابقات و داوران آن و همچنین مدیر خبرگزاری بسیج تجلیل شد.

الهام محمدی،  مسئول کمیته تحقیق و پژوهش دارت آذربایجان شرقی نیز در گفت‌وگو با تابان خبر با بیان اینکه ورزش دارت یک ورزش خانوادگی است به طوریکه اعضای یک خانواده می‌توانند به راحتی در آن شرکت و تمرین کنند، اظهار کرد: کاهش استرس، جلوگیری از آلزایمر به دلیل انجام عمل محاسبات، افزایش اعتماد به نفس و تمرکز از مزایای بسیار خوب ورزش دارت است.

وی ادامه داد: این ورزش محدودیت سنی ندارد پیر و جوان به راحتی می‌تواند آن را تجربه کنند. وی با بیان اینکه دارت نیازی به مربی و آموزش خاصی ندارد، گفت: امتیاز گرفتن از دارت بسیار متفاوت است و انجام گروهی و انفرادی آن باعث جذابیت بیشتر آن می‌شود.

وی با بیان اینکه مسابقات کشوری دارت برای رده‌های سنی نوجوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود، بیان کرد: در سال ۱۴۰۱ نفراتی را برای شرکت در مسابقات کشوری در رده‌ی سنی نوجوان و بزرگسال اعزام کردیم. محمدی یادآور شد: از لحاظ فیزیکی پیاده روی در این ورزش به دفعات مکرر تکرار می‌شود و شاید می‌توان گفت حتی به دلیل تحرک بیشتر در این ورزش در کاهش وزن نیز تاثیر داشت. وی افزود: استایل و نوع ایستادن باید در این ورزش رعایت شود تا به فرم استاندارد بدن آسیبی وارد نشود.

 

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.