تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴
کد خبر : 5359

روابط عمومی‌های برتر وزارت جهاد کشاورزی معرفی شدند

روابط عمومی‌های برتر وزارت جهاد کشاورزی معرفی شدند

به گزارش تابان خبر، در سومین گردهمایی سراسری مدیران روابط عمومی‌های وزارت جهاد کشاورزی که به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی به مدت دو روز در تبریز برگزار شد، با حضور سیدمحمد آقامیری سرپرست وزارت جهاد کشاورزی و دیگر مدیران ارشد ستادی و کشوری، رتبه‌های برتر روابط عمومی‌های سازمان جهاد کشاورزی

به گزارش تابان خبر، در سومین گردهمایی سراسری مدیران روابط عمومی‌های وزارت جهاد کشاورزی که به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی به مدت دو روز در تبریز برگزار شد، با حضور سیدمحمد آقامیری سرپرست وزارت جهاد کشاورزی و دیگر مدیران ارشد ستادی و کشوری، رتبه‌های برتر روابط عمومی‌های سازمان جهاد کشاورزی استان‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌ها و موسسه‌های وابسته وزارت جهاد کشاورزی و معاونت‌های این وزارتخانه معرفی شدند.

در انتخاب روابط عمومی‌های برتر عملکرد یک ساله در تعامل با مرکز، تولید محتوا در قالب‌های مختلف، اجرای دستورالعمل‌های رسمی و غیررسمی، ارائه گزارش مستمر عملکرد و پاسخگویی به مکاتبات مؤثر بوده است؛ همچنین داشتن خلاقیت و ابتکار در فعالیت‌ها، حضور فعالانه در شبکه‌های اجتماعی، بازنشر اطلاعات و اخبار، شرکت فعال در مباحث مدیریتی روابط عمومی و … نیز از محورهای ارزیابی به شمار رفته است.

در این مراسم در بخش سازمان جهاد کشاورزی استان‌ها، وحید کاظم‌زاده مشاور رئیس سازمان و مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، مجتبی محرابی مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان و حمیدرضا حبیبیان مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در بخش سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارت جهاد کشاورزی، عباس سمیعی مدیرکل دفتر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور و امین اسدی مدیرکل روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور برتر شدند. در بخش معاونت‌های ستادی نیز از افسانه شوندی مدیر روابط عمومی معاونت امور باغبانی تجلیل شد.

در این مراسم، از همکار پیشکسوت بازنشسته، جمشید سپهوند مدیر سابق روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان نیز تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است؛ در سومین گردهمایی روابط عمومی‌های وزارت جهاد کشاورزی از اکبر فتحی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی به عنوان مدیر نمونه ارتباط گستر در کشور تجلیل شد.

روابط عمومی‌های برتر وزارت جهاد کشاورزی معرفی شدند

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.