تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲
کد خبر : 5265

روابط عمومی‌ها در حوزه رسانه، پاسخگو و فعال باشند

روابط عمومی‌ها در حوزه رسانه، پاسخگو و فعال باشند

به گزارش تابان خبر، جهانبخش سلمانیان روز پنج شنبه، ۲۸ اردیبهشت ماه در همایش روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، با بیان اینکه روابط عمومی رابط اصلی بین سازمان با بطن جامعه و رسانه است، افزود: روابط عمومی‌ها در کنار فعالیت‌های ارتباطی و تعاملات سازنده، نقش وکیل سازمان‌ها در بطن جامعه و مردم را نیز

به گزارش تابان خبر، جهانبخش سلمانیان روز پنج شنبه، ۲۸ اردیبهشت ماه در همایش روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، با بیان اینکه روابط عمومی رابط اصلی بین سازمان با بطن جامعه و رسانه است، افزود: روابط عمومی‌ها در کنار فعالیت‌های ارتباطی و تعاملات سازنده، نقش وکیل سازمان‌ها در بطن جامعه و مردم را نیز برعهده دارند، یعنی هم زبان سخنگو و گوش شنوا هستند.

وی با بیان اینکه طبق بررسی‌ها، عمر تثبیت شده‌‌ی روابط عمومی در دنیا یک قرن است و در ایران به ۷۰ سال می‌رسد، خاطرنشان کرد: پیدا کردن و حل مشکلات جامعه یکی دیگر از رسالت‌های روابط عمومی‌هاست که باید در راستای اعتماد سازی و جلب سرمایه اجتماعی تلاش کنند.

وی اعتمادسازی را مولفه‌ی اصلی سرمایه اجتماعی دانست و گفت: روابط عمومی علاوه بر ارتباط با بیرون باید نگاه درون سازمانی نیز داشته باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه در جهاد تبیین مشکل داریم و بسیاری از اتفاقاتی که رخ می دهد آنطور که باید در جامعه مطرح نمی‌شود، گفت: بار این موضوع بر دوش روابط عمومی سازمان‌ها و نهادها است.

 

روابط عمومی‌ها در حوزه رسانه، پاسخگو و فعال باشند

وی یادآور شد: معرفی نقاط مثبت، تمرکز بر نقاط مثبت سازمان و نشان دادن آن، پاسخگویی صادقانه و شفاف به مردم و رسانه ها بخشی دیگر از وظایف روابط عمومی‌هاست.

وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از رسالت‌های روابط عمومی پیش آگاهی و آماده سازی عموم برای اجرای برنامه‌هاست، تشریح کرد: پاسخگویی به ابهامات و شبهات، اجرای مناسب برنامه‌ها و مناسبات، بازنمایی درست فعالیت ها و افکار سنجی عمومی از دیگر رسالت های روابط عمومی هاست.

در این همایش که با حضور روابط عمومی دستگاه ها و نهادهای استان برگزار شد، پیام ویدیویی امیر عباس تقی پور عضو شورای سیاستگذاری هفته روابط عمومی، حمید شکری خانقاه، احمد یحیایی ایله ای و کاظم دینانی از اساتید علوم ارتباطات و روابط عمومی پخش و از پوستر جشنواره روابط عمومی های برتر آذربایجان شرقی که بعد از ۱۱ سال دوباره در استان برگزار می شود، رونمایی شد.

روابط عمومی‌ها در حوزه رسانه، پاسخگو و فعال باشند

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.