تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰
کد خبر : 8010

طرح‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی به ارزش ۳۱۷۶ میلیارد تومان افتتاح می‌شود

طرح‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی به ارزش ۳۱۷۶ میلیارد تومان افتتاح می‌شود

به گزارش تابان خبر، حجت اله سروری در گفت‌وگو با خبرنگاران، افزود: در طول هفته دولت امسال ۵۰۲۳ واحد از مساکن مقاوم سازی شده روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت استان در شهرستان های مختلف به بهره برداری خواهد رسید. وی گفت: برای ساخت این واحدها در مجموع سه هزار و ۱۴ میلیارد

به گزارش تابان خبر، حجت اله سروری در گفت‌وگو با خبرنگاران، افزود: در طول هفته دولت امسال ۵۰۲۳ واحد از مساکن مقاوم سازی شده روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت استان در شهرستان های مختلف به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت: برای ساخت این واحدها در مجموع سه هزار و ۱۴ میلیارد تومان هزینه شده که یک هزار و چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی از محل تسهیلات طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی پرداخت شده و باقیمانده آن آورده شخصی افراد است.

وی افزود: پرونده ۱۲ هزار و ۳۶۴ واحد مقاوم سازی مسکن روستایی به بانک ها معرفی، ۹ هزار و ۳۳۰ واحد عقد قرارداد، هشت هزار و ۳۲۶ واحد آغاز عملیات ساخت و پنج‌هزار و ۲۳ واحد آماده افتتاح است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی‌ آذربایجان شرقی همچنین از افتتاح ۴۸ واحد نهضت ملی مسکن در سه شهرستان استان خبر داد و افزود: ۳۲ واحد از این مساکن در شهرستان میانه، هشت واحد در شهرستان بستان آباد و هشت واحد در شهرستان سراب ساخته شده که بنیاد مسکن برای ساخت آنها، ۱۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت کرده است.

سروری با اشاره به اجرای طرح هادی و آسفالت ریزی ۶۵ روستای استان در سال جاری با ۱۳۰ میلیارد تومان هزینه گفت: طرح‌هادی ۹۱ روستا هم با نزدیک به ۱۶ میلیارد تومان اعتبار، مطالعه و بازنگری شده است.

وی یکی دیگر از رسالت های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را صدور سند مالکیت اعلام کرد و گفت: امسال دو هزار و ۴۲۶ جلد سند در روستاهای بالای ۲۰ خانوار جمعیت و ۴۶۶ جلد سند در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت صادر شده که برای این منظور یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

طرح‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی به ارزش ۳۱۷۶ میلیارد تومان افتتاح می‌شود طرح‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی به ارزش ۳۱۷۶ میلیارد تومان افتتاح می‌شود طرح‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی به ارزش ۳۱۷۶ میلیارد تومان افتتاح می‌شود

انتهای پیام

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.