تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۲
کد خبر : 12863

عکاس تابان در جشنواره عکس شهدای گمنام خوش درخشید

عکاس تابان در جشنواره عکس شهدای گمنام خوش درخشید

به گزارش تابان خبر، جشنواره عکس شهدای گمنام با هدف ثبت حضور گسترده اقشار مختلف مردم و ارادت آنان در تشییع و تدفین شهدای گمنام استان آذربایجان شرقی با حضور ۲۵ هنرمند عکاس به کار خود پایان داد. معاون هنری و سینمایی  اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذرباجان شرقی با

به گزارش تابان خبر، جشنواره عکس شهدای گمنام با هدف ثبت حضور گسترده اقشار مختلف مردم و ارادت آنان در تشییع و تدفین شهدای گمنام استان آذربایجان شرقی با حضور ۲۵ هنرمند عکاس به کار خود پایان داد.

معاون هنری و سینمایی  اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذرباجان شرقی با اعلام این خبر، اظهار کرد: نخستین جشنواره عکس شهدای گمنام با هدف ثبت حضور گسترده اقشار مختلف مردم و ارادت آنان در تشییع و تدفین شهدای گمنام استان آذربایجانشرقی در آذر ماه فراخوان شده بود.

طاهر پورمحمد بیان کرد: هنرمندان عکاس استان به ثبت آثاری ماندگار از مراسم اقدام کرده اند که از بین این هنرمندان ۲۵ هنرمند عکاس به تعداد  ۳۶۰ اثر به جشنواره اثر ارسال کرده اند که با داوری  آثار رسیده  توسط «هادی فائزی»، «طاهر پورمحمد» و «ناصر یاری» به کار خود پایان داد.

براساس این گزارش، در اختتامیه این جشنواره رتبه اول به آقای «محمدرضا بهمرام» ازشهرستان اهر، رتبه دوم به آقای «سعید قاسمی» از شهرستان اهر، رتبه سوم به آقای «حسین قلیزاده» از تبریز و رتبه‌های تقدیر اول به «سعید صادقی» از تبریز، رتبه دوم تقدیری به «فرید فرج پور» از تبریز و رتبه سوم تقدیری به «مینا نوعی» از تبریز تعلق گرفت.

 

عکاس تابان در جشنواره عکس شهدای گمنام خوش درخشید

 

انتهای پیام

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.