تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷
کد خبر : 2984

فرماندار مرند: شیوه مقابله با کرونا باید به فرهنگ تبدیل شود

فرماندار مرند: شیوه مقابله با کرونا باید به فرهنگ تبدیل شود

به گزارش تابان خبر ، داود گرشاسبی روز دوشنبه در جلسه ستاد کرونای شهرستان مرند اظهار کرد: اکنون در شرایط حساس کرونایی قرار داریم و باید با درک آن، رفتارهای هوشمندانه داشته باشیم. وی افزود: شیوه های مقابله و نوع تعامل با کرونا، نشان دهنده میزان فهم اجتماعی یک منطقه است و باید راه‌های مبارزه

به گزارش تابان خبر ، داود گرشاسبی روز دوشنبه در جلسه ستاد کرونای شهرستان مرند اظهار کرد: اکنون در شرایط حساس کرونایی قرار داریم و باید با درک آن، رفتارهای هوشمندانه داشته باشیم.

وی افزود: شیوه های مقابله و نوع تعامل با کرونا، نشان دهنده میزان فهم اجتماعی یک منطقه است و باید راه‌های مبارزه با کرونا را به عنوان رفتار اجتماعی ترویج کنیم.

فرماندار ویژه مرند تاکید کرد: ابتدا باید وضع موجود را با کمک ساختار اداری و مردم تثبیت و حفظ کرده و به شکلی رفتار کنیم که به سمت تغییر وضعیت و اعمال محدودیت ها نرویم.

وی خود کنترلی را نیاز اساسی شهرستان در ارتباط با ویروس کرونا بیان کرد و افزود: ضروری است در شرایط کنونی و برای پیشگیری از افزایش شیوع ویروس کرونا، از رفتارهای پرخطر و حضور در تجمع های غیر ضروری از جمله مراسم عزا و عروسی خودداری کنیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مرند نیز با بیان اینکه تاکنون تعداد ۵۰۲ نفر در شهرستان بر اثر کرونا جان باخته اند، اظهار کرد:  در روزهای گذشته، تعداد ۲ نفر مبتلا به ویروس کرونای انگلیسی داشتیم که پس از انجام آزمایش از افراد مرتبط با این ۲ نفر، تعداد مبتلایان به کرونای انگلیسی به ۵ نفر رسیده است.

صمد طاهری در مورد آغاز واکسیناسیون ویروس کرونا در شهرستان مرند نیز اعلام کرد: اولین مرحله واکسیناسیون کرونا با ۲۳۰ دوز از اواخر هفته جاری در مرند آغاز می شود و افرادی که به طور مستقیم در حال مبارزه با کرونا هستند، در اولویت قرار دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.