تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
کد خبر : 2886

قاتل نامرئی جان مادر و کودک تبریزی را گرفت

قاتل نامرئی جان مادر و کودک تبریزی را گرفت

به گزارش تابان خبر، وحید شادی‌نیا روز جمعه در گفت‌وگویی با تشریح جزییات این حادثه، اظهار کرد: شب گذشته مادر ۳۱ ساله و کودک یک و نیم ماهه‌اش در منطقه رضوان شهر حین استحمام دچار گاز گرفتگی شده و جانشان را از دست دادند. وی خاطرنشان کرد: ۱۵ نفر در ۲۴ساعت گذشته در مناطق مختلف

به گزارش تابان خبر، وحید شادی‌نیا روز جمعه در گفت‌وگویی با تشریح جزییات این حادثه، اظهار کرد: شب گذشته مادر ۳۱ ساله و کودک یک و نیم ماهه‌اش در منطقه رضوان شهر حین استحمام دچار گاز گرفتگی شده و جانشان را از دست دادند.

وی خاطرنشان کرد: ۱۵ نفر در ۲۴ساعت گذشته در مناطق مختلف آذربایجان شرقی دچار گازگرفتگی شدند که یک نفر از شهرستان بناب، یک نفر از شهر جدید سهند و بقیه مربوط به مناطق مختلف تبریز بودند.

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: ۱۳ نفر با آبگرمکن و ۲ نفر از بخاری دچار گازگرفتگی شدند.

وی با اشاره به علائم مسمومیت با مونوکسید کربن خاطرنشان کرد: نداشتن تهویه مناسب یا بسته شدن دودکش‌ها در وسایل گرمایشی گازی باعث سوختن ناقص مواد نفتی شده و انسان را در معرض خطر مسمومیت با منوکسیدکربن قرار می‌دهد؛ علایم مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن شامل علایمی مانند سرماخوردگی یا آنفولانزا و یا سایر مسمومیت‌ها مانند سردرد، تهوع، شکم درد، احساس ناخوشی، احساس زخم در گلو و سرفه خشک است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.