تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳
کد خبر : 6509

محصولات کشاورزی ارتباط مستقیمی با سفره مردم دارد

محصولات کشاورزی ارتباط مستقیمی با سفره مردم دارد

به گزارش تابان خبر، محمد کلامی در حاشیه بازدید از بیست وچهارمین نمایشگاه تخصصی ادوات و ماشین آلات کشاورزی، نهاده و تجهیزات آبیاری و گلخانه‌ای همزمان با بیست ویکمین نمایشگاه بین المللی دام وطیور، دارو‌های دامپزشکی،آبزیان، زنبورداری وصنایع وابسته در گفتگو با خبرنگاران گفت: در دولت سیزدهم اصلی ترین اولویت آذربایجان شرقی بخش معدن و

به گزارش تابان خبر، محمد کلامی در حاشیه بازدید از بیست وچهارمین نمایشگاه تخصصی ادوات و ماشین آلات کشاورزی، نهاده و تجهیزات آبیاری و گلخانه‌ای همزمان با بیست ویکمین نمایشگاه بین المللی دام وطیور، دارو‌های دامپزشکی،آبزیان، زنبورداری وصنایع وابسته در گفتگو با خبرنگاران گفت: در دولت سیزدهم اصلی ترین اولویت آذربایجان شرقی بخش معدن و کشاورزی است.

وی گفت: امنیت غذایی یکی از مهمترین اولویت های دولت سیزدهم است و برای این امر باید در حوزه کشاورزی سرمایه گذاری کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی ادامه داد: محصولات کشاورزی ارتباط مستقیمی با سفره مردم دارد برای همین ما در حوزه کشاورزی متمرکز شده ایم.

کلامی افزود: در دولت سیزدهم یکصد هکتار وسعت گلخانه های استان زیاد شده است که برابر با ۳۳ درصد کل سطح گلخانه ها است؛ همچنین، بزرگترین مرغداری کشور در حال ساخت است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی نیز در خصوص برپایی نمایشگاه دام و طیور تشریح کرد: علاقه داریم دانش خود و دانش شرکتهای دیگر را بیشتر کنیم و این نمایشگاه بهترین فرصت برای تبادل اطلاعات و دانش است. خوشبختانه امسال نمایشگاه نسبت به سال قبل از نظر کیفی و محتوای آورده شرکتها پیشرفت کرده است.

اکبر فتحی با اشاره به افتتاح نمایشگاه دام و طیور ، زنبورداری و کشاورزی گفت: این نمایشگاه هر ساله برگزار می شود که امسال با حضور ۱۴۰ شرکت برگزار شده است.

وی ادامه داد: بعد از سالیان شاهد نمایشگاه پر رونقی هستیم و این فرصتی برای تولید کننده و هم مصرف کننده است.

فتحی گفت: با برگزاری نمایشگاه های این چنینی، تولید کنندگان استان فرصت حضور پیدا می کنند و مصرف کنندگان با محصولات جدید و علوم وفنون ودانش آشنا می شوند.

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.