تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶
کد خبر : 11918

نجات و امدادرسانی دو هدف جمعیت هلال احمر است

نجات و امدادرسانی دو هدف جمعیت هلال احمر است

به گزارش تابان خبر، دکتر پیرحسین کولیوند در بزرگترین مانور امداد و نجات و اسکان اضطراری 10 هزار نفری که در تبریز برگزار شد، ضمن خدا قوت جانانه برای حاضران در این مانور، گفت: هدف ما از تمرین، نشان دادن ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها و اجرای برنامه‌ها برای آمادگی در زمان بحران است. وی، خطاب به

به گزارش تابان خبر، دکتر پیرحسین کولیوند در بزرگترین مانور امداد و نجات و اسکان اضطراری 10 هزار نفری که در تبریز برگزار شد، ضمن خدا قوت جانانه برای حاضران در این مانور، گفت: هدف ما از تمرین، نشان دادن ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها و اجرای برنامه‌ها برای آمادگی در زمان بحران است.

نجات و امدادرسانی دو هدف جمعیت هلال احمر است

وی، خطاب به امدادگران و نجاتگران حاضر در این مانور، افزود: امروز شاهد توان شما عزیزان بودیم که با همکاری هم به نحو احسن یک تمرین بسیار جانانه و مناسب داشتید و علی رغم سردی هوا و شرایط بحران مانور به همراه دستگاه‌های اجرایی مختلف، با تمام توان حضور یافتید.

وی ادامه داد: امیدواریم که خداوند متعال، عجر و مزد زحمات شما امدادگران و نجاتگران عزیز را خواهد داد و مسیرهایی را باز خواهد کرد تا با این ظرفیت بتوانیم به کمک مردم مظلوم غزه برویم.

کولیوند گفت: اکنون بسیاری از کودکان، زنان، سالمندان و مظلومان در غزه مجروح شده‌اند اما امکان امدادرسانی برایشان مهیا نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.