تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۲۵
کد خبر : 9506

نخستین دوره فستیوال مسابقات ورزش‌های رزمی در آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود

نخستین دوره فستیوال مسابقات ورزش‌های رزمی در آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود

به گزارش تابان خبر، یوسف جاویدان، روز دوشنبه ۲۴ مهرماه در نشست خبری اولین فستیوال مسابقات ورزش‌های رزمی اظهار کرد: هدف اول هیات ورزشی‌های رزمی ایجاد سخت‌افزارها و امکانات مناسب برای ورزشکاران بود که با تجهیز سالن اختصاصی به این مهم دست پیدا کردیم و سعی کردیم ورزشکارانی که از ورزش‌های رزمی فاصله گرفته بودند

به گزارش تابان خبر، یوسف جاویدان، روز دوشنبه ۲۴ مهرماه در نشست خبری اولین فستیوال مسابقات ورزش‌های رزمی اظهار کرد: هدف اول هیات ورزشی‌های رزمی ایجاد سخت‌افزارها و امکانات مناسب برای ورزشکاران بود که با تجهیز سالن اختصاصی به این مهم دست پیدا کردیم و سعی کردیم ورزشکارانی که از ورزش‌های رزمی فاصله گرفته بودند را دوباره به ورزش ترغیب کنیم.

وی افزود: ورزشکاران سازمان یافته هیات ورزش‌های رزمی استان به طور محسوس افزایش پیدا کرده و اکنون تعدادشان، حدوداً ۲۵ هزار نفر است.

 

وی در رابطه با برگزاری اولین فستیوال مسابقات ورزش‌های رزمی در آذربایجان‌شرقی عنوان کرد: این فستیوال ۲۶ لغایت ۲۸ مهرماه در رشته‌های، کیک‌بوکسینگ، موی‌تای، گراپلینگ کیک بوکسینگ، جوجوتسو، کوبودو، هاپکیدو و هنر های نمایشی به میزبانی سالن پورشریفی تبریز برگزار خواهد شد.

 

جاویدان با بیان اینکه ثبت‌نام در این فستیوال تا ساعت ۱۲ امشب (دوشنبه) ادامه‌دار خواهد بود، گفت: ثبت‌نام در بخش تیمی رایگان است و تاکنون بیش از ۸۰۰ ورزشکار در این بخش نام‌نویسی کرده‌اند.

 

رئیس هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی آذربایجان‌شرقی در پاسخ به این سوال که آیا شرکت‌کنندگانی از سایر نقاط کشور در این فستیوال حضور پیدا می‌کنند یا خیر؟ افزود: به تعداد محدود ورزشکارانی از استان‌های همجوار در این فستیوال حضور خواهند داشت.

 

اولین دوره فستیوال مسابقات ورزش‌های رزمی در آذربایجان‌شرقی، ۲۶ لغایت ۲۸ مهرماه به میزبانی سالن پورشریفی تبریز برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.