تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۶
کد خبر : 13481

پرداخت فطریه و نذورات را از طریق آدرس های اعلامی رسانه ملی اقدام کنید

پرداخت فطریه و نذورات را از طریق آدرس های اعلامی رسانه ملی اقدام کنید

به گزارش تابان‌خبر، سرهنگ “اصغر شیخ نژاد” در تشریح این خبر بیان داشت: باتوجه به فرارسیدن عید سعید فطر کاربرانی که در فضای مجازی با تبلیغات و پیام هایی مانند جمع‌آوری فطریه و نذورات و یا سایر موضوعات مواجه شدند قبل از بررسی و صحت و سقم موضوع اقدام به پرداخت وجه نکنند. وی تصریح

به گزارش تابان‌خبر، سرهنگ “اصغر شیخ نژاد” در تشریح این خبر بیان داشت: باتوجه به فرارسیدن عید سعید فطر کاربرانی که در فضای مجازی با تبلیغات و پیام هایی مانند جمع‌آوری فطریه و نذورات و یا سایر موضوعات مواجه شدند قبل از بررسی و صحت و سقم موضوع اقدام به پرداخت وجه نکنند. وی تصریح کرد: هموطنان حتما توجه داشته باشند که از کلیک کردن برروی پیامک ها و تبلیغاتی که حاوی لینک بوده پرهیز کنند تا به درگاه های جعلی پرداخت هدایت نشده و از خالی شدن حساب بانکی خود جلوگیری بعمل آورند.

پرداخت فطریه و نذورات را از طریق آدرس های اعلامی رسانه ملی اقدام کنید

سرپرست پلیس فتا استان آذربایجان شرقی تاکید کرد:کاربران فضای مجازی برای کمک و مشارکت در کارهای انسان دوستانه و برای هرگونه واریز وجه فطریه یا نذورات خود، می‌توانند آن را از طریق نهادها و موسسات معتبر و یا شماره حساب‌های رسمی که رسانه‌ی ملی رادیو و تلویزیون اعلام می‌کنند اقدام به پرداخت نمایند و از واریز فطریه خود به حساب‌های نامعتبرخودداری کنند.

این مقام انتظامی از شهروندان و کاربران فضای مجازی خواست:در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق شماره تماس 096380 به مرکز فوریت های سایبری پلیس فتا گزارش نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.