تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۹
کد خبر : 10264

پزشکیان و بیگی رد صلاحیت شدند

پزشکیان و بیگی رد صلاحیت شدند

به گزارش تابان خبر، یونس فاتح با حضور در غرفه تابان خبر در نمایشگاه کتاب و نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‎های خبری، با اشاره به آخرین اخبار از رد و تایید صلاحیت نمایندگان تبریز برای شرکت در انتخابات مجلس، گفت: مسعود پزشکیان و احمدعلیرضا بیگی از سوی مراجع رد صلاحیت شدند. وی با بیان اینکه

به گزارش تابان خبر، یونس فاتح با حضور در غرفه تابان خبر در نمایشگاه کتاب و نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‎های خبری، با اشاره به آخرین اخبار از رد و تایید صلاحیت نمایندگان تبریز برای شرکت در انتخابات مجلس، گفت: مسعود پزشکیان و احمدعلیرضا بیگی از سوی مراجع رد صلاحیت شدند.

وی با بیان اینکه تاکنون 557 نفر از شهرستان تبریز در انتخابات مجلس ثبت نام نهایی کرده‌اند، اظهار کرد: تاکنون از این تعداد، 387 نفر تایید 100 درصدی شده‌اند و 169 نفر نیزعدم تایید یا عدم احراز اعلام شده است.

وی ادامه داد: از 169 نفر، تعداد 106 نفر مربوط به بند 9 ماده 31 است که بدسلیقه‌ای از سوی خود کاندیدا رخ داده است و عدم ثبت نام تلقی می‌شوند.

فاتح با بیان اینکه 67 نفر نیز براساس مراجع پنج گانه تحقیقات محلی رد صلاحیت شده‌اند، گفت: تقریبا 21 نفر نیز برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری ثبت نام کرده‌اند.

وی با قدردانی از حضور رسانه‌ها برای اطلاع رسانی، گفت: نقش رسانه‌ها در اطلاع رسانی بسیار موثر است، امیدواریم همکاری‌ها و تعامل با رسانه‌ها افزایش یابد.

 

 

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.