تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۸
کد خبر : 14362

پلمپ ۶ مطب غیرمجاز دندانپزشکی در آذربایجان شرقی

پلمپ ۶ مطب غیرمجاز دندانپزشکی در آذربایجان شرقی
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز از پلمپ ۶ مطب غیرمجاز دندانپزشکی که در آذربایجان شرقی فعالیت می کردند خبر داد.

به گزارش تابان خبر، اصغر جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طی یک ماه گذشته در ادامه روند بازدیدهای نظارتی کارشناسان نظارت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز در جهت برخورد با مراکز غیرمجاز و مداخله در امور درمان شش مرکز غیر مجاز در سطح استان پلمب شد.

پلمب ۶ مطب غیرمجاز دندانپزشکی در آذربایجان شرقی

وی ادامه داد: در طی یک ماه گذشته با پیگیری و تلاش کارشناسان نظارت بردرمان دانشگاه، همکاری دادستانی عمومی و انقلاب استان، پلیس اماکن استان و پس از حصول اطمینان از صحت موضوع از طریق پایش عملکردی و حضور در مکان مذکور و بررسی‌های لازم و محرز شدن غیر قانونی و غیر مجاز بودن فعالیت ۶ مطب دندانپزشکی قلابی و غیر مجاز به دلیل دخالت در امر دندانپزشکی و درمانی در سطح شهر تبریز و شهرستان‌های استان، پس از طی مراحل قانونی پملپ شدند و پس از پلمپ فعالیت غیر مجاز این مراکز، مدارک موجود به مقامات قضائی و همچنین دفتر حقوقی دانشگاه ارائه شد.

جعفری با بیان اینکه یکی از وظایف حوزه معاونت درمان حفظ سلامت آحاد جامعه است، افزود: معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز مصمم به برخورد جدی با متخلفان در حوزه ارائه خدمات درمانی است و با متخلفان بدون اغماض برخورد خواهد شد.

وی از مردم خواست ضمن خودداری از مراجعه به واحدها و مؤسسات غیرمجاز درمانی، هرگونه تخلف یا دخالت غیرمجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان را از طریق سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.