تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵
کد خبر : 3080

پیکر شهید مدافع حرم در شهرستان میانه تشییع شد

پیکر شهید مدافع حرم در شهرستان میانه تشییع شد

به گزارش تابان خبر،شهید صفدری، رزمنده بسیجی اهل ترکمانچای میانه بود که در حین ماموریت و بر اثر انفجار مین در سوریه به فیض شهادت نائل آمد. نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در پی شهادت این مدافع حرم، پیام تسلیتی صادر کرد. متن پیام حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی آل هاشم

به گزارش تابان خبر،شهید صفدری، رزمنده بسیجی اهل ترکمانچای میانه بود که در حین ماموریت و بر اثر انفجار مین در سوریه به فیض شهادت نائل آمد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در پی شهادت این مدافع حرم، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی آل هاشم به شرح زیر است:

«خبر شهادت “بسیجی پاسدار شهید رضا صفدری” فرزندی از خطه قهرمان آذربایجان در دفاع از حریم حرم اهل‌بیت (ع) دردی آمیخته با غرور و افتخار را در دلهایمان گذاشت.

خون پاکی که عزم و اراده پولادین انسان‌های مؤمن و معتقد به انقلاب و راه مقاومت را برای خشکاندن ریشه نامسلمانان تاریخ و اربابان آمریکایی شان را مصمم‌تر و با انگیزه‌تر میکند و عامل استمرار حرکت عزتمندانه انقلاب و ثبات و امنیت میهن عزیزمان می شود.

این عروج پرافتخار و مظلومانه را محضر حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)؛ مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز و مردم شهیدپرور استان آذربایجان شرقی، اهالی شهر ترکمانچای میانه و به ویژه خانواده محترم شهدا تسلیت عرض می‌نمایم و برای ایشان علودرجات و حشر با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای خانواده عزادار و بزرگوارشان صبر و اجر مسألت دارم».

سردار عابدین خرم، فرمانده سپاه عاشورا نیز با صدور پیامی، تسلیت این رزمنده جبهه جهانی مقاومت و مدافع حرم را تسلیت گفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.