تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
کد خبر : 12642

کشور قدرتمند در گرو انتخابات قوی است

کشور قدرتمند در گرو انتخابات قوی است

به گزارش تابان خبر، یونس فاتح در مراسم آموزشی توجیهی عوامل بازرسی انتخابات شهرستان تبریز، با بیان اینکه یکی از موضوعات نظام مردم سالاری دینی در ایران بحث انتخابات است اظهار کرد: عادلانه‌ترین توزیع قدرت در دنیا در حکومت جمهوری اسلامی ایران است و این حکومت به لحاظ حاکمیت ولی فقیه استمرار دارد. وی با

به گزارش تابان خبر، یونس فاتح در مراسم آموزشی توجیهی عوامل بازرسی انتخابات شهرستان تبریز، با بیان اینکه یکی از موضوعات نظام مردم سالاری دینی در ایران بحث انتخابات است اظهار کرد: عادلانه‌ترین توزیع قدرت در دنیا در حکومت جمهوری اسلامی ایران است و این حکومت به لحاظ حاکمیت ولی فقیه استمرار دارد.

کشور قدرتمند در گرو انتخابات قوی است

وی با بیان اینکه در ۴۵ سال عمر انقلاب اسلامی ایران بیش از ۴۰ انتخابات برگزار شده است اظهار کرد: در انتخابات نظام مردم سرنوشت خود را انتخاب می‌کنند و حکومت به معنای واقعی متعلق به مردم است.

فرماندار تبریز با بیان اینکه مجری اصلی در کشور مردم است اظهار کرد: تامین امنیت و سلامت انتخابات وظیفه مسئولان است تا مردم در فضایی آرام نسبت به وظیفه قانونی خود عمل کنند تا این رویداد همانند سال‌های قبل خاطره خوشی را در ذهن مردم سرزمینمان رقم بزند.

فاتح با بیان اینکه وظیفه مسئولان در جهاد تبیین آگاه‌سازی مردم است افزود: اگر ایران با ادبیات مقاومت عجین نشده بود اکنون داعش تا ۳۰ کیلومتری کشور ما نزدیک شده بود و ما اکنون باید قدر امنیت کشور خود را بدانیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.