تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸
کد خبر : 12344

کلاف سردرگم فرش تبریز باز نمی شود

کلاف سردرگم فرش تبریز باز نمی شود

علیرضا ابراهیم زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار تابان خبر با اشاره به جایگاه صنعت فرش در تبریز اظهار کرد: ضعف مدیریت استانی موجب فلج شدن این صنعت در تبریز شده است، مسئولان برای فراهم کردن بستری مناسب برای فروش و مشتری یابی و جذب توریست، همچنان وعده‌های توخالی می دهند و متاسفانه آنها جامه عمل

علیرضا ابراهیم زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار تابان خبر با اشاره به جایگاه صنعت فرش در تبریز اظهار کرد: ضعف مدیریت استانی موجب فلج شدن این صنعت در تبریز شده است، مسئولان برای فراهم کردن بستری مناسب برای فروش و مشتری یابی و جذب توریست، همچنان وعده‌های توخالی می دهند و متاسفانه آنها جامه عمل به وعده های خود نمی پوشانند و فعالیت آنها تنها بر مبنای منافع شخصی خودشان است.

کلاف سردرگم فرش تبریز باز نمی شود

فرش تبریز غریب مانده است

وی همچنین با بیان اینکه فرش تبریز برند جهانی دارد، ابراز کرد: متاسفانه تابه حال در زمینه صادرات فرش تبریز اقدام چشمگیری انجام نشده است و ما به عنوان اعضای اتحادیه فرش تبریز از مسئولان این اتحادیه انتظار بازاریابی و جذب توریست برای خرید فرش تبریز را داریم، اما این امر محقق نمی شود و فرش تبریز در دنیا غریب مانده است.

کلاف سردرگم فرش تبریز باز نمی شود

این تولیدکننده تبریزی با بیان اینکه احد عظیم زاده تولیدکننده تبریزی فرش تبریز را در سازمان ملل پهن کرد، افزود: مسئولان استانی ما برای فرش تبریز چنین اقدام شایسته ای انجام ندادند و ما از اقدامات مسئولان اتحادیه فرش نتیجه مطلوبی را شاهد نیستیم.

کلاف سردرگم فرش تبریز باز نمی شود

ابراهیم زاده با اشاره به اینکه اصفهان، شیراز و یزد در جذب توریست برای فروش فرش اقدامات چشمگیری انجام داده اند، بیان کرد: شهرهای مذکور در زمینه فروش و بازاریابی و جذب توریست برای فروش فرش‌های تولیدی خود اقدامات قابل توجهی انجام داده و نتیجه گرفته اند.

وی افزود: متاسفانه صادرکننده های استان به علت عدم روابط تجاری و اقتصادی و همچنین عدم تشویق، عقب نشینی کرده اند و این امر در سایه ضعف مدیران استانی به بار نشسته است، چرا که آنها برای توسعه صادرات فرش هیچ اقدام مثمر ثمری انجام نداده اند.

کلاف سردرگم فرش تبریز باز نمی شود

این تولیدکننده تبریزی با بیان اینکه گره فرش تبریز با تک فروشی مغازه داران باز نمی شود، اظهار کرد: متاسفانه اقتصاد، تولید و تجارت استان به علت وجود مسئولان غیرمتخصص فلج شده است و این گره با رقابت ناسالم فرش فروشی های تبریز کورتر می شود.

مصاحبه از زهرا ناصران

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.