تاریخ انتشار : شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۳
کد خبر : 3253

کمالوند سرمربی تراکتور شد

کمالوند سرمربی تراکتور شد

به گزارش تابان خبر،جمشید نظمی روز شنبه در گفت و گویی اعلام کرد: هیئت مدیره این باشگاه پیرو جلسه صبح امروز، پس از بررسی رزومه و برنامه مربیان مختلف پیشنهادی، فراز کمالوند را به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور برای فصل آینده انتخاب و معرفی کرد. وی با قدردانی از زحمات سرمربیان پیشین، اعضای

به گزارش تابان خبر،جمشید نظمی روز شنبه در گفت و گویی اعلام کرد: هیئت مدیره این باشگاه پیرو جلسه صبح امروز، پس از بررسی رزومه و برنامه مربیان مختلف پیشنهادی، فراز کمالوند را به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور برای فصل آینده انتخاب و معرفی کرد.

وی با قدردانی از زحمات سرمربیان پیشین، اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم تراکتور، گفت: کمالوند به عنوان سرمربی جدید، با در نظر گرفتن تمامی جوانب انتخاب شده است و برای او در این سمت آرزوی موفقیت داریم.
مدیرعامل باشگاه تراکتور یادآور شد: امیدوارم در فصل آینده با همدلی و همراهی هیئت مدیره و سرمربی جدید و همچنین حمایت هواداران، فصلی درخشان را برای تراکتور رقم بزنیم.

تیم تراکتور با پایان لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور در مجموع با کسب ۴۵ امتیاز در جایگاه چهارمی قرار گرفت و شانس حضور در جام باشگاه های آسیا در سال آتی را به شرط پیروزی تیم استقلال در مسابقات جام حذفی به دست آورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.