تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
کد خبر : 3522

یادداشت/مطالبه برای دائمی شدن همسان سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری

یادداشت/مطالبه برای دائمی شدن همسان سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری

تابان خبر به نقل از مهرتبریز: هیئت رئیسه محترم مجلس یازدهم با سلام و احترام فارغ از نگرش سیاسی مجلس و دولت محترم ، اجرائی بودن موضوع #همسان _سازی حقوق بازنشستگان در حال ،حکم می کند که مجلس محترم اخلاقا و عرفا با آن مخالفت نخواهد داشت باید بی پرده بیان کنیم که جریان حاکم

تابان خبر به نقل از مهرتبریز: هیئت رئیسه محترم مجلس یازدهم با سلام و احترام فارغ از نگرش سیاسی مجلس و دولت محترم ، اجرائی بودن موضوع #همسان _سازی حقوق بازنشستگان در حال ،حکم می کند که مجلس محترم اخلاقا و عرفا با آن مخالفت نخواهد داشت باید بی پرده بیان کنیم که جریان حاکم در مجلس و دولت به توجه هزاران بازنشسته لشکری و کشوری که خود تا دیروز،کشور را اداره می کردند نیاز دارند.

مهر تبریز-یادداشت/هیئت رئیسه محترم مجلس یازدهم

با سلام و احترام

فارغ از نگرش سیاسی مجلس و دولت محترم ، اجرائی بودن موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان در حال ،حکم می کند که مجلس محترم اخلاقاً و عرفا با آن مخالفت نخواهد داشت باید بی پرده بیان کنیم که جریان حاکم در مجلس و دولت به توجه هزاران بازنشسته لشکری و کشوری که خود تا دیروز،کشور را اداره می کردند نیاز دارند.
طی چند ماه آتی، کشور شاهد فضای انتخابات مهم ریاست_ جمهوری و شوراهای شهر و روستا خواهد بود .

ما برای حضور فعال ،به همت جریانات دولت و مجلس نسبت به دائمی کردن همسان سازی حقوق خود توجه خواهیم کرد.
بنابراین از دکتر نوبخت گرامی می خواهیم در تکمیل اقدام برای همسان سازی ،لایحه قانونی دائمی شدن آن را نیز به فوریت تهیه و تقدیم مجلس نمایند .
با صراحت هر چه تمامتر به هیئت رئیسه مجلس محترم می گوییم که
هزاران بازنشسته لشکری و کشوری برای مشارکت فعال در انتخابات ،مطالبه اقدام مناسب مجلس در تصویب دائمی شدن همسان سازی را داشته وبدون هرلکنتی در بیان و اندیشه این مهم را از جریانات سیاسی حاکم بر کشور و مجلس به اصرار می طلبیم.

بنا به حیاتی بودن این مهم در زندگی روزمره بازنشستگان ،عدم تمکین مجلس محترم به این خواسته هیچ توجیهی به سبب طرح در لایحه بودجه و تامین مالی آن ندارد.

امید است هیئت رئیسه محترم مجلس یازدهم در اولین فرصت مناسب نسبت به دائمی شدن همسان سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری با فرض جایگزینی هرنوع افزایش بعدی به حقوق شاغلین در حقوق بازنشستگان با همان ۹۰درصد، مصوب قبلی ، تا پایان ۹۹ اقدام کند.

تبریز /۱۶آذر
جلیل شمس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.