تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱
کد خبر : 14520

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز:

بهره‌برداری از ۶هزار و ۹۹۰ پروژه برقی در دولت سیزدهم

بهره‌برداری از ۶هزار و ۹۹۰ پروژه برقی در دولت سیزدهم
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت:طی دوران دولت سیزدهم ۶هزار و ۹۹۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۹ هزار و ۹۳۰ میلیارد ریال در شهرستان های تبریز، آذرشهر و اسکو اجرا و به بهره برداری رسیده است

به گزارش تابان خبر، اکبر فرج نیا در سلسله نشست‌های رسانه‌ای رسم خدمت ویژه گزارش عملکرد دستگاه‌های اجرایی آذربایجان‌شرقی با اشاره مساحت ۴ هزار و ۷۷۰ کیلومترمربعی مناطق تحت پوشش برق تبریز اظهار کرد: این شرکت افتخار خدمات رسانی به یک میلیون و ۱۱۶ هزار و ۳۱۸ مشترک خانگی،صنعتی،کشاورزی و عمومی در ۳ شهرستان تبریز، آذرشهر و اسکو را دارد.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم با تلاش همکاران اقدامات خوبی انجام شده است افزود: طی دولت سیزدهم ۵۸۴ واحد صنعتی و ۲۳۴ مشترک کشاورزی به شبکه برق تبریز پیوستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز خاطرنشان کرد: طی دوران دولت سیزدهم ۶هزار و ۹۹۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۹ هزار و ۹۳۰ میلیارد ریال در شهرستان های تبریز، آذرشهر و اسکو اجرا و به بهره برداری رسیده است.

وی ادامه داد: از مجموع پروژه های اجرا شده 5 هزار و 662 پروژه با اعتبار بیش از 8 هزار و 299 میلیارد ریال مربوط به شهرستان تبریز و 699 پروژه با اعتبار 817 میلیارد و 314 میلیون ریال مربوط به شهرستان اسکو و 629 پروژه با اعتیار بیش از814 میلیارد ریال مربوط به شهرستان آذرشهر است.

فرج نیا ادامه داد از سال 1398 تاکنون با تلاش همکاران شرکت و همراهی فرماندهی انتظامی استان، بیش از 11 هزار دستگاه غیرمجاز استخراج رمزارز در مناطق تحت پوشش برق تبریز کشف و ضبط شده است.

وی بیان کرد: با تلاش همکاران شرکت طی در دوران دولت سیزدهم نزدیک ۳۰ هزار و ۲۱۲ انشعاب غیرمجاز در مناطق تحت پوشش برق تبریز شناسایی و جمع آوری شده است.

خبر از: زهرا ناصران

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.