تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ - ۹:۳۴
کد خبر : 16531

دولت به تشکل ها اعتماد کند

دولت به تشکل ها اعتماد کند
رئیس خانه صمت ایران گفت: دولت باید به بخش خصوصی اعتماد کرده و با تفویض اختیار، علاوه بر کوچک کردن بدنه خود، فرایند انجام امور را تسهیل و تسریع کند.

به گزارش تابان خبر، عبدالوهاب سهل‌آبادی، رئیس خانه صمت ایران در مراسم گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن گفت: بدنه بزرگ دولت باعث می‌شود تا دسترنج بخش خصوصی از بین برود.

وی با انتقاد از عدم اعتماد دولت به تشکل‌ها گفت: دولت باید به بخش خصوصی اعتماد کرده و با تفویض اختیار، علاوه بر کوچک کردن بدنه خود، فرایند انجام امور را تسهیل و تسریع کند.

سهل‌آبادی با تاکید بر اینکه خانه صمت، امروز یکی از تاثیرگذارترین تشکل‌های کشوری است، افزود: اولین خانه صمت کشور برای اولین بار در آذربایجان شرقی شروع به کار کرده است و این افتخار بزرگی برای این استان است.

وی در ادامه گفت: کارگران ما با مشکلات متعددی مواجه هستند و ما امیدواریم دولت به صورت جدی به امورات این قشر عظیم و زحمت‌کش رسیدگی کند.

گفتنی است مراسم گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن، با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور، وزیر جهاد کشاورزی، قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی، رئیس اتاق بازرگانی ایران، رئیس خانه صمت ایران، رئیس خانه صمت استان، هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تبریز، سرپرست اداره کل صمت استان آذربایجان‌شرقی و فعالان اقتصادی در مرکز همایش های بین‌المللی خاوران تبریز برگزار شد.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.